14 Ocak 2013 Pazartesi

2013 Trend Mini Etek Modelleri

Yeni 2013 Mini Etek Modelleri
Açıkçası lafıma konunun ortasından girerek başlamak istiyorum. Bu nedenden mütevellit, "kadın demek mini etek demektir" diyerek iddialı bir konuya parmağımı basıyorum. Yeni yıl 2013'e girdiğimiz bu dönemde, "kadın" bambaşka bir yer kazandı şu toplumun içinde. Kimbilir eski zamanlarda "Mini Etek" demek bile zordu kadınlar için. Fakat şimdilerde bile toplumumuz buna ne kadar ayak uyduramamışta olsa kadını gösteren en güzel moda etektir. Bunu hoş olmayan boyutlara iten erkekler ve istemsiz verilen pozisyonlardır.

Mini etek giymeyi destekliyorum fakat, bu demek değil ki her kadın mini etek giyebilir! Hayır ne yazık ki giyemez. Neden mi şu bir gerçektir ki mini etek demek bacak demek bu nedenle eğer çarpık ve hoş görünüme hitap etmeyen bacaklarınız varsa eğer etekten uzak durmanızı tavsiye ederim. Bazı kadınlar bana soruyorlar bacaklarım güzel ama boyum kısa mini eteği bu boylamda nasıl kullanmalıyım diye. Benim bu konuda başlıca önerim, ten rengi çorap yerine siyah kilotlu ya da jartiyerli çorap kullanmalarıdır. Ayrıca ayağınıza giyeceğiniz ince yüksek topuklu ayakkabı sizin daha uzun görünmenize sebep olacak.

Yeni 2013 Mini Etek Modelleri

Yeni 2013 Mini Etek Modelleri
















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.