15 Şubat 2013 Cuma

2013 Evlenilecek kız bulma rehberi sizlerle

Evlenilecek kız bulma rehberi .
Merhaba, geçen aylarda evlenilecek erkek kimdir diye yazdıktan sonra neden evlenilecek kızların özelliklerini yazmıyorsun diye çeşitli tehditler aldım. Artık bu baskılara daha fazla dayanamadım, aslında bunları kendime saklıyordum ama artık zamanı geldi bence. Gençlerimiz evlenilecek kız nasıl olur acaba lan düşüncesinden kurtulacak bu yazıdan sonra. Ayrıca evde kalkmaktan korkan kızlarımız da kendilerine çekidüzen vereceklerdir eminim, yoksa kendileri kaybeder :)


- Çayı köpürtmeden koymayı, kahveyi köpüklü yapmayı bilecek!

Malesef en çok yapılan yanlışlardan biri. Çok ayıp! Kızlarımız çayı gelişi güzel koyuyor. Böyle yavaş yavaş narin koyacaksınız bardağa. Ne oluyor sonra köpüryor haliyle. Köpürmüş çayı alan gencimizin suratında bir ekşime, içinde ise yok abi bunla evlenilmez düşüncesi oluşuyor. Kahve de tam tersine köpüklü olacak, tam kıvamında. Bu ikisini yapamayanla evlenilmez arkadaş. Biraz özen lütfen!!1 Beğenmiyorsan kalk çayını kendin koy diyenler var ki bi de aman allah onlar düşman başına. Koş koş kaç kaç, evlenmeyi bırak eğlenilmez de :P

- Ailesi çok kalabalık olmayacak

Kalabalık aileler güzeldir, bazısı sever bazısı sevmez. Ama bir damat için çekilmez çiledir arkadaş. Düşünsenize evlenmişsiniz bir sürü tanımadığınız adam, abla, teyze, kardeş, yeğen ,kuzen falan filan :) Hele aralarında böyle zibidiler varsa, oo enişte naber diye gelirler yanınıza, dalga geçenleri bile olur biraz yüzünüz yumuşaksa :) O yüzden hiç böyle risklere gerek yok, nerede çöpsüz üzüm var onu seçin. Dertsiz tasasız, bayramda ayy ziyarete gelmediniz bize dırdırından da kurtulmuş olursunuz.

- Yüzüne bakılacak olmalı, azıcık da güzel olsun

Evet, dünya güzeli aradığı yok hiçbir çekirgenin biliyorum. Ben de aramıyorum zaten. Ama en azından eli ayağı düzgün olsun değil mi? Şöyle sabah gördüğümüzde hortlak görmüş gibi olmayalım :) Şöyle ayy ne güzel, ne şanslı adamım falan diye kendimizi avutalım :)

- Gülümsemesini bilecek, suratsız ve şirret olmayacak

En önemlisi de bu sanırım. Suratsız, şirret sürekli kavga çıkaran ve hiç gülümsemeyen biri ile evlendiğinizi düşünebiliyor musunuz vallahi ben düşünemiyorum. Hayır böyle biri ile insan nasıl evlenir zaten aklım almıyor. Çok büyük kumpasa gelmişsiniz demektir böyle bir şey olursa zaten ya da bir yerleriniz açık kalmış rüyadasınız, kabus mu deseydik :) Gerçek ise oturun ağlayın bence. Bir erkeğin ömrünü ne sigara ne alkol ahanda bu suratszılık kısaltır bence. Hayat zindan allahım düşünmesi bile zulüm :)

- Az da olsa çocuk sevsin, nefret etmesin

Eee evlendik bari bir de çocuk yapalım değil mi? O kadar masraf yapmışız bir meyve hasadı almak lazım bence ki daha anlmalı olsun bu birliktelik. Allahım ne güzel de söyledim :)

Bir örnek ile şekillendirelim bunu öhömmm... burada kahramanlarımız Selma şirret, suratsız ve çocuk sevmeyen biri, Necati ise tam bir aile babası ideal erkek :P

- Selma, senden bir kızımız olsun istiyorum..
+ Saçmalama Necati yaaa, zamanım yok benim uğraşamam çocukla falan, ayy bir de ağlar o hiç çekemem vallahi konkenim var benim...
- Sen bilirsin canım, peki o zaman bir kahve yap da karışıklı içelim.
+ Kalk kendin yap Necati, uşağın mı var aaaa manikür yapıyorum görmüyor musun, annem dediydi bu sana iyi bakmaz diye dinlemedim.. böhüüü :/
- (Kalkar yapar tam kılıbık)
+ Bunun köpüğü nerede necati allah canını almasın, neyse kızmayacağım cildim kırışıyor sonra, ne diyeceğim yarın kuzenimin amcasının dayısının oğlunun kızı bize gelecek, ona göre hatırlatayım.
- Kim kim...:/?!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.