15 Şubat 2013 Cuma

2013 Yılı Tinky Pinky ile bir Twitter gülü

Tinky Pink'y | bir Twitter gülü
Merhaba, Damat Ferit'in "göbek üstü edebiyat" yazı dizisini okuyanlarınız vardır. Hani o yazı grubunda gerçekleşen bazı olayları eleştiren hakkında çeşitli teoriler, geyikler, dokundurmalar yapılan akıl dolu yazılar. Hımm işte dün geldim gördüm ki damadım feridim geleceği görmüş sanki. Blogunda senelerce yazdığı yazılarla değilde 140 karakter ile sınırlı zekalarıyla tweetler atan damadın deyişiyle göbek üstü edebiyat grubuna mensup "Green Aristo" isimli kızımızın yaptıklarını, yazdıklarını görünce yapılan eleştirilerin ne kadar da haklı olduğunu gördüm. İnsanın ruhu nasılsa o da diline yansıyor işte, ne yaparsın.

Bu şekilde twitter'da bir iki takipçi ile kendini star zanneden "kıskanmayın köpekler" diyen o biz çilekeş, cefakar, dert çeken, dürüst, ekmeğinin peşinde koşan, boğazından haram lokma geçmeyen:P blogcularla kendini bir tutmaya çalışan, üstün gören, onun yazdıklarını çalan, sonra da sahiplenip kitap yapan, mağduru oynayan, 140 karakter ile fenomen! olan kişileri görünce çok üzülüyorum. Onlara ben de kendimce bir lakap taktım. "Twitter Gülü". Eskiden kaldırım gülleri vardı biliyorsunuz sonra bayır gülleri falan. Artık nerede o eski kaldırım gülleri diye hayıflanmanıza gerek yok çünkü artık twitter gülleri var. Tüm dertler bitti! Gülüm benim gülüm benim twitterım canım benim resmi marşları, çok otantik. Solist olarak da twitter güllerine Nihat Doğan ve Seda Sayan'dan birini öneriyorum, düet de yapabilirler hımm tadından yenmez :P


Şimdi isterseniz twitter güllerinden biri olan bir kızımızın profilini inceleyelim, ve onun üzerinden twitter güllerini anlamaya çalışalım. Değişik bir yaşam formu gerçekten :P

1. Eleştiriye tahammülleri yoktur. Herhangi bir şeylerini eleştirmeye kalktığınız zaman yemediğiniz hakaret kalmaz, götten kan bile alırlar Necati akıllı ol! :P Bu arada kızılay da açıklama yapmış "götten kan almıyoruz arkadaş ne diye meşgul ediyorsunuz kurumu" diye bunun üzerine. İlginç:P

2. Kendisine herhangi bir ortamdan mesaj atan kişiye "aaa iyice arkadaş bellediniz siz de beni mesaj atma imkanınız var diye, bu ne biçim şeydir yeaa en sevmediğim şeyler" tarzında azarlayabilir. Sanırsın bir Barack Obama ya da Lebron James falan. Halbuki bilmiyor ki sadece bir twitter gülü. Ayrıca psikolog yakınlarım var twitter güllerine indirimi yapıyor, hatırlatayım dedim :P

3. Yıllardır blogunda yazılar yazan twitter'dan önce de bu alanlarda popüler olan daha dünkü çocuk olmayan biri ile kendini aynı kefede tutan hatta onla beni aynı kefede saymayın ben twitter gülüyüm diyebilen insanlardır. Bu durum ileride Ajda Pekkan adam olsun ben varken ona ekmek yok burada olayına kadar gidebilir. Yazık :P

4. Green Aristo, Yellow Table, Red Pencil, Purple Einstein tarzında isimlerle ortalarda gezinirler. Twitter gülü dedin mi nick böyle olur, örnek budur. Eğer sizlerde birer twitter gülü olmak istiyorsanız ilk adımınız bu olmalı ve kendinize bu tarz isimler belirlemelisiniz :P

5. Rivayete göre anaları onları kadir gecesi doğurmuştur. Erkek için Necati, kız için Peluş.

6. Yaşlarını ne olursan olsun Teletubbies izlemekten kendilerini alamazlar. Zeka seviyelerine uygun bir nitelik gösterdiğinden olabilir. Twitter gülleri pembe bir teletubbie olmadığından dolayı, bu açığı kapatmak için "Tinky Pinky" adında kendi karakterlerini bile oluşturmuş diyorlar vee dillerde dolaşan hep aynı türkü;

"batarken güneş, ardından tepelerin
............... twitter güllerinin"
(fill in the blanks)

Kısacası, 1 blogger > 1 twitter gülü x 10000 twitter armudu

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.