15 Şubat 2013 Cuma

Bana Her Şey Yakışır Diyorsan Doğru Yerdesin

Bana Her Şey Yakışır mı Diyorsun
Kanal D'de hafta içi her gün 12:45'te yayınlanmaya başlayan bir program "Bana Her Şey Yakışır" ya da yazım hatasıyla "Bana HerŞey Yakışır".

Blogmania, modayı ve modacıları bağrına basmış bir blog olduğu için bu konuda yazı yazılmasa olmazdı.
Yarışmayı anlatayım biraz:
Her gün bir yarışmacı bir haftada beş yarışmacı yarışıyor. Her gün birine 1000 TL veriliyor ve o kişi verilen sürede kendi tarzınızı belli edecek şekilde baştan aşağı giyinmek için alışveriş yapıyor. Vakti dolduğunda bitirdi bitirdi bitirmedi öyle yarım yamalak kalıyor. Güzelce giyindikten sonra diğer yarışmacıların karşısına geçiyor ve eleştiriliyor, giyimine puan veriliyor. Ardından Cengiz Abazoğlu'ndan yarışmacının tarzıyla ilgili yorum geliyor. Hafta birincisi 10.000 TL ödül alıyor.

Yarışmacılar elbise, takı, ayakkabı, çanta alırken sanki ben alışveriş yapmış gibi heyecanlanıyorum. Çok da alışveriş yapmam aslında ama yaparsam sürekli dolaşırım en ucuzunu bulacağım diye. Yarışmacıların dükkan dükkan gezmesi beni eğlendiriyor. Bir de ben pazar gülüyüm. Ucuzcular, pazarlar favorimdir. Bir çantaya 100 lira bile vermem mesela. Onlar öyle para döktükçe dökemediğim paraların acısını çıkarıyorum sanki.

Şimdilik eleştiri üslubunu da beğendim. Şimdilik diyorum çünkü ilerde Yemekteyiz'de olduğu gibi, yarışmacılar para hırsıyla kafayı yiyip birbirlerinin saçını başını yolabilir. Program ekibi ayarı tutturmalı, kontrolü elinden bırakmamalı bence :)

Eğer o saatlerde müsaitseniz oturun izleyin bacım, ben izledim oradan biliyorum :)
Başvuru Formu. Katılmak isteyen blog yazarları olacaktır eminim.

Yarışacaklara başarılar, izlemek isteyenlere iyi seyirler diler, okuyanların da burnunu ısırırım sevgiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.