15 Şubat 2013 Cuma

Güzel kız nasıl olur konulu anketimize sende katil

"Güzel kız nasıl olur?" konulu anketimiz sonuçlandı | şaşırtıcı sonuçlar!
Merhaba fantaya sarı kola diyen güzel insanlar, güzel kız nasıl olur başlıklı anketimiz sona ermiş durumda. Tam on gün sürdü anket ve 52 kişi katılmış bu yüce anketimize. Eee bana da sonuçları size bildirmek ve bunun sosyolojik ve patalojik analizin yapmak düştü tabii. Pataloji ne bee diyenler ben de bilmiyorum geçen gün duydum hoşuma gitti tıp terimi sanırım. Hatrı kalmasın onun da analizi yapalım dedim. Böyle de harika bir insanım. Oturduğım yerden daha ilk paragrafta milyon tane yalan söyledim. Yazının devamını düşünebiliyor musun Neriman? Öhömm evet güzel kız nasıl olur demiştik. Çok ilginç şıklar arasında benim açımdan hiç de şaşırtıcı olmayan sonuçlarımız şöyle efendim :)



1. Sarışın Olur (%30)

En çok oyu alan şıkkımız gördüğünüz gibi sarışın kız şıkkı. Anketimize katılan %30'luk bir kesim güzel kız dediğin sarışın olur arkadaş ne öyle esmer, kızıl falan demiş! Yıllardır ben diyorum sarışın kız şöyle güzel şöyle harika diye yaa gördünüz mü halk da sarışın kızdan yana. Halkın sesi olduğumu bir kez daha kanıtlamş oldum. Sessiz çoğunluğun sesi, halktan biri, o ukturk! Ama gençler şimdi size gerçekleri açıklamam gerek, alt paragrafa alayım sizleri orası daha havadar :)

Yıllarca böyle dedim ama artık anladım işin gerçeğini. Tamam sarışınlar biz erkekleri hemen etkiliyor, böyle ayrı bir cazibesi var nedenini ben de çözemedim, kedi canını senin diyesi geliyor insanın görünce ama bir esmerin tadını bulmak çok zor onlarda. Şimdi ne oldu da böyle vazcaydın çaakkaaal! diyen içi fesat arkadaşlar olabilir aranızda, onları yüce mevlama havale ediyorum. Ben doğru yolu buldum, darısı onların başına. Sarışınlar da üzülmesin kaan olmazsa tarık olur, necati olur, hakan olur yani, ne önemi var :p 

2. 10 km öteden tanırım (%23)

Evet güzel kızı ben 10 km öteden bile tanırım, güzel dediğin benden sorulur diyen kendine fazlasıyla güvenen bir kitle mevcut. %23'lük bir kitle bu. Bunlara sorsan sarışın da severler, esmer de, kızıl da. Öyle maymun iştahlıdır bunlar. İflah olmaz kitle bunlar! Pis adamlar! Bunlardan bazıları bıraksan burnunun ucunu göremiyordur ama gel gör ki konu güzel kız olunca hemen bir havalar bir afralar tafralar. Havan kime yabancı! Alırım anahtarınızı :) Güzel kızı görünce insanın eli ayağına dolaşıyor, kız kaçmasın diye bir dikkat kesiliyor insanlar, sen de çıkmışsın yok 10 km'den tanırım güzel kızı falan diyorsun, 5km olsa hadi neyse :p

3.Gol olur (%19)

Şakacı çocuklar. Şimdi bunlar içinde iki grup var. Birisi nefes alsa yeter abi bu yoklukta bir de güzelini mi arayacağız allah aşkına diyenler. Ki bunlara da hak vermiyor değilim, bahaneleri gayet tutarlı sonuçta :) Bir de içi fesat arkadaşlar var. Arkadaş dediysem yanlış anlaşılmasın işim olmaz bunlarla :) Mail atmışlar bir de bana "abi tabii ki gol olur yaa kaçırır mı hiç zeytinburnu çocuğu" diye. Bir tanesi daha yazmış yine bu tarzda: "golün adı Semih". O kadar ders verdim hiç beni örnek almamış bazılarınız, emeklerim boşa!!11 :p 

4. Bence yok (%15)

Güzel kızın olmadığını iddaa eden bir grup.Çok ilginç! Acaba hiç güzel kız görmediklerinden mi böyle söylüyorlar yoksa başka hocalardan okudukları yazılardan etkilenip cool havalarda mı geziniyor bunlar. O kadar dedim çakma hocalara aldanmayın ukturk hocadan şaşmayın diye ama işte böyle çin malı ucuz hocalara kanıp gençliğini heba eden arkadaşlar da mevcut. Onlara her zaman kapımız açık. Bizim dergahımıza ukturk hoca dergahına geldiklerinde artık onlarda güzellerle tanışacak. Huzur ukturk hoca dergahında! 

5. Hepsi Benim (%11)

Doyumsuz bir grup. Sapkın bir grup olmasından şüphelenmiyor değilim. Nasıl hepsi senin lan. Biz neyiz burada! Ayıp ayıp, komşusu aç yatarken tok yatan bizden değildir. Hiç yakışıyor mu sizlere böyle davranmak hem piyasa zor, piyasa engebeli, öyle yedirmezler hepsini sana pastanın.Kavga büyük, güzel kız aslanın ağzına düşmüş bu zamanda. Öyle yok.Herkes payına düşen neyse onu alacak, komşunun tavuğuna sarkmayacak. Adil düzen gelecek. Şehrezat 1 TL olacak, tayyip hesap verecek!!1

Bir düzeyli anketimizde daha buluşmak üzere sayın basketbol severler. Güzel kızlar sizinle olsun :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.