15 Şubat 2013 Cuma

Mühendis kızlar nasıl tavlanır nereden anlaşılır

Mühendis kızlar nasıl tavlanır?
Merhaba bir önceki yazımız olan Mühendisten kız, kızdan mühendis olur mu? mühendis camiasında büyük bir etki yaptı. Bir çok teşekkür maili aldım. Ayrıca benimleee evleeennn ukturk diye şeylerde almadım değil.

Mühendis kızlara canım feda ne demek :) Evet, daha önce demiştim mühendis kızlar nasıl tavlanır diye yazacağım diye işte o gün bugün. Mübarek gün. Güzel mi güzel, akıllı mı akıllı, şirin mi şirin, tatlı mı tatlı mühendis kızları nasıl kendimize aşık ederiz veya onlara nasıl yaklaşmalıyız, bunların hepsini az sonra açıklayacağım. Bu yazı için bir çok güzeller güzeli mühendis ile görüşmeler yaptım. Onların aktardıkları ışığında kendi çarpıtmalarımı da ekleyip size sunuyorum. Hadi bakalım :)





Şarkı, şiir, çiçek gibi şeyler pek fazla etkilemez



Evet, mühendis kızlarımız bu üçlüden pek etkilenmiyorlar. Seviyorlar tabii çiçeği, şiiri ama bir erkek ona oturup şiir yazdı, şarkı söyledi veya çiçek verdi diye "aaa kaan ne kadann romantiksin cınımm, hayatımın aşkını buldum sanırım <3 data-blogger-escaped-span="">" diye bir şey yapmalarını beklemeyin. Mantık ön planda. Hoppa değiller. Zaten bir şiir ile çiçek tav olan kız nasıl bir şeydir sorarım sizlere. Biz zaten kolayı sevmiyoruz çekirgeler olarak :) Buradan da anlıyoruz ki mühendis kızlar ideal kıza en yakın kız topluluğu öhöömm!



Bir çok kız gibi onlar da sürprizleri severler



Hemen hemen her kız sürprizleri sever. Kim sevmez ki, hiç olmadık zamanda hiç aklınızda hiç yokken çıkıp gelen tatlı sürprizleri. Ben bile seviyorum bana da yapın illa mühendis mi olmam lazım :/ Tabii yaptığınız sürprizler sizin hayal gücünüze kalmış, her şeyi de benden beklemeyin, ileride evlenince de mi beni çağıracaksınız :p Ama fazla abartmayın, sürprizden kastımız pahalı hediyeler değil, zaten mühendis kızlarımız pek hoşlanmaz öyle göktenn inme pahalı hediyelere. Sonuçta yeni yeni tanışıyoruz :) Bayram değil seyran değil ne bu hediye, parası ile beni tavlayabileceğini mi sanıyorsun zibidi derler mühendis kızlar hemen. Adam olun, çıtayı yükseltmeyin :)



Gururludurlar, burunları her zaman diktir.



Burası çok önemli gençler. Hiçbir zaman üstünlük taslamaya çalışmamak gerek. Bir çok kıza öyle yapmamak gerek tabii ama mühendislere kesinlikle yapmayın. Hemen bozabilirler sizi. Böyle isyankar yapıları var sanki. Eyvallahları yoook! :) Gururları her şeyden önce geliyor. Hani, yok çok zenginim, yok çok yakışıklıyım yok gözümün üstünde kaşım var gibi şeyleri çok hissettirirseniz, sıkılır mühendis kızımız sizden. Amaan tohumuna para mı saydım ben senin der ve ben neyim lan ben neyim diye sol kroşe çalıştırabilir size. En delikanlı, en dik duruş gösteren kız grubudur mühendis kızlar, yamuk yapmayın :)



Sululuğu sevmez, lunapark sever



Dedik ya farklı kızlar bunlar. Diğerlerine benzemiyor. Mesela gittikçe artan bir kitle var kızlar içinde şöyle ifade edelim, evet oynat uğurcum;



- Kaaan bana hiç seni seviyorum demiyorsun yoksa beni sevmiyooo musun :/

+ Sevmez olur muyum hiç dedik ya az önce unuttun mu?

- 2 saat olmuş ama yaa kesin aldatıyorsun sen beni, sevmiyorsun ühühühüü...



Evet böyleleri var. Gerçekten var, böyle sulu tipler, fazla aşk böcükleri. Mühendis kızlar bunlrdan değil, böyle yalancı aşk gösterilerini sevmez, her şeyi yerinde ve zamanında severler. Zaten ben de sevmem, benim idealim sanırım mühendis kız :) Büyük bir çoğunluğu içindeki çocuğu muhafaza eder, zaten sıkıcı mühendislik konularıyla haşır neşir olduklarından içlerindeki çocuk her daim durur. O yüzden de zaten daha sevilesi oluyorlar ya. Lunapark'a götürmeyi deneyin, alın size sürpriz! :)



Portakal suyu severler



İşte günün en büyük tüyosu. Yaptığım araştırmalar neticesinde bu sonuca ulaştım. 100 mühendis kıza sordum, en sevdiğiniz içecek diye. Şıklar şöyleydi.



a)Rakı b) Ayran c) Şalgam d) Portakal suyu e) Elma hoşafı suyu



Bu kadar zorlu şıklar arasında portakal suyu 100 kişinin 88'inin oyunu aldı. Yani bu kızlara ne içersin diye sormanıza gerek yok direkt koyun önüne portakal suyunu. Taze sıkılmış olacak ama. Sonra diyecekler aaa ne tatlı çocuk, başkası olsa gider şalgam falan verirdi diyerek size karşı olumlu hisler beslemeye başlayacaklar :p Denemesi bedava :)



Bu kadar yeterli sanırım. Bunları yapıp başarısızlığa uğrayan olursa, bu benim yazdıklarımın eksikliğinden değil senin beceriksizliğindendir çekirge. Ayrıca her eve bir mühendis kız kampanyasını da buradan başlatıyorum. Allah utandırmasın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.