15 Şubat 2013 Cuma

Rüyanda Yumurta kirdiğini Görmek

Rüyada yumurta kırmak?
Merhaba sevgili seray severler. Mübarek ramazanda bir yazı ile daha birlikteyiz. Bugün size bazı şeyleri maddeleştirip ezberletmeyeceğim sadece gün içinde yaşamış olduğum daha doğrusu muhattabı olduğum bir olayı anlatmak için buradayım, ayrıca canım da sıkıldı içimden blogu dediğin güzel insandır naif insandır, benim derdimden anlasa anlasa onlar anlar dedim ve kendimi burada buldum bir iftar sonrası. Neyse bu kez goygoyu fazla uzatmayacağım direkt konuya giriyorum :)


Bugün sabah yine iş yerine gittim, böyle gece geç yattığımdan olayı orucunda etkisiyle şuursuz bir şekilde odama doğru giderken esmer stajyer önümü kesti ve "kaan bey dün gece rüyamdan sizi gördüm" dedi. Az önce demiştim ya hani şuursuzum, halsizim, öylece gidiyordum diye esmer stajyerin bu sözü ile şöyle bir irkildim, aklıma hemen fesat şeyler geldi, uyandım haliyle. Böyle pişkin bir şekilde "hadi ya nasıl gördün bakalım seni tatlı şey" dedim. Aslında tatlı şey demedim ama demek istedim, oruçlu olunca edepli de oluyorum sanırım istemsiz bir şekilde. Esmer stajyer cevapladı ama umduğum gibi değilmiş olay. Rüya şöyleymiş,
"Şimdi ikimizde aynı evdeymişiz, ben böyle kocaman bir balkondayım elimde yumurta varmış, yumurtayı yere düşürüp kırıyorum ve bu bizim esmer stajyere ah bak ya yumurtayı kırdım diyorum kız da alı canım al ben de bir tane daha var gibisinden bir yumurta daha veriyor bana. Sonra evin karşısında ağaçlar var, onlardan biri yanıyormuş, bizde bakıp bak yaa nasıl yandı, itfaiye çağıralım diye konuşmuşuz"
Evet rüyada yumurta kırmışım. Ceviz kırmak, fındık kırmak tamam da yumurta kırmak nedir sevgili blog severler. Google'a sordum birader rüyada yumurta kırmak diye pek açıklayıcı bir şeye ulaşamadım. Rüyada yumurta görmenin evliliğe ve zenginliğe dalalet ettiği falan söylenmiş hatta bazı yerlerde saygı değer bir kişinin ölümünden falandan bahsedilmiş ama düzgün bir şey yok. Evlendiğim de yok daha yoksa hayatımın aşkı bir an karşıma çıkacak ve iki günde düğün dernek mi olacak. Çok heyecanlı, filmlerdeki gibi :) Ama bu öyle bir şey değil çok merak ettim. Ya öleceğim ya kalacaüım sanırım, öyle bir rüya.

İşin özü, rüyada tabirleri konusunda uzman arkadaşların görüşlerini bekliyorum Ayrıca ben uzman değilim ama çok iyi sallarım, attığım tutar diyenlere de kapılarımız sonuna kadar açık. Onları kendime çok yakın görüyorum zaten. Hımm gerçekten evleneceksem acaba kim lan çok merak ediyorum evleneceğim kişiyi zaten. Söz verdiğim çok kişi var ama hangisi olacak acaba yoksa başkası mı yoksaa? :)

xoxo ukturko hoca




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.