15 Şubat 2013 Cuma

Sende güzel bir Oje Sepetine Sahip Olmak İstemezmisin

Oje Sepeti
Merhaba, blogspot yasağı kaldırılmış sanırım. Yakında buralar yine vızır vızır ziyaretçiden geçilmeyecek anlamına geliyor bu. Vuuuuu! Bilmeyen de günde 5000 kişi giriyor falan sanır. Oysa işte ben giriyorum, bizim Ahmet, sizin Ayşe falan giriyor :) Neyse yasak falan derken ortalık dağıldı biraz toparlayalım blogu. Madem yine blogspot tıpkı 2008'deki gibi Digitürk denen sansür kurumunu yendi blog tanıtımlarıyla bunu kutlayalım istedim ben. Hem de çok güzel bir blog ile. Hem de daha taze fırından yeni çıkmış, dumanı daha üstünde bir blog ile :)


Blogun Adı: Oje Sepeti

Evet, blogun isminden de anlaşılacağı üzere bir oje olayı var blogda. Daha önce buna benzer bir konsept ile karşılaşmamıştım ben. Güzel bence. Yani bir kız olsam böyle bir blog olsa böyle hayırsever bir blogcu ojelerini, oje ile ilgili bilgileri, beğendiklerini beğenmediklerini anlatsa bana hemen takibe alırdım. Oje yahu, şunun şurasında hepimiz yani siz hepiniz, ben değil, oje süren insanlarsınız (kızlarsınız). Ben mesela oje sürmeyen ya da özensiz süren kızları hemen parmak ile gösteriyorum. "Aaa kıza bak ojesini gördün mü Necati, allah başa vermesin o ne öylee aaa O_o"

Blogun sahibi kim derseniz. Çok güzel bir insan. Yıllardır severek okuduğumuz blogculardan. Daha önce bu sayfalarda da hem eski blogculardan (şimdi yok:D) Babegazelle'nin yazdığı yazıyla Bilinçsiz Karalamalar blogundan (pek güzel) hem de Senin Annen Bir Melekti Yavrum isimli bir diğer konsept blogundan bahsetmiş olduğumuz Tuba. Hangi Tuba derseniz hangi tuba olacak vizonetele tuba olacak değil ya tivitirtuba hehe :) Biliyorum çok komiğim :/

Evet güzel Tuba blogunu peki bize nasıl sunmuş, hani aklında hala soru işareti olanlar varsa aranıza Tuba'nın tanımı ile eminim vazgeçecekler bu inatlarından. Evet Tuba sendeyiz:

"Onlarca ojesi olduğu halde her gördüğü ojeyi rengine bakmaksızın alma hastalığına yakalanmış bir kızın dramını aktaracağım sizlere. Okurken gözyaşlarınıza engel olamayacağınız, her oje manyağının arşivinde bulunması gereken bir başyapıt bu. Kısaca bir oje hastasının blogu... Evet ukturk sendeyiz yeniden."

Ya böyle işte. Umarım uzun soluklu bir blog olur. Olsun hatta. Böyle belli bir konuya eğilmiş bloglar pek güzel bence. Hem oje ihmale gelmez, genç kızların Tuba'nın önerilerine ihtiyaç duyacağını düşünüyorum. Hatta duyduğuma göre Tuba'nın blogunu okuyup ojesini değiştiren bir liseli kızımızın kısmetleri açılmış. Teklif üstüne teklif alıyormuş. Oje işte ihmale gelmiyor. Mesela be bile şu yaşıma geldim ukturk kadınlarda önce nereye bakarsın derseniz önce ojesine bakarım güzel mi diye. Güzel değilse ıhhh valla olmaz. Oje de oje.

Neyse çok gevezeleştim yine ben, gideyim. Taşırmadan oje sürmeler olsun efenimm, hemen kurusun, aşk olsun meşk olsun :P

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.