15 Şubat 2013 Cuma

Seviyorum sevmiyorum listesi 2013 yılına özel

Seviyorum sevmiyorum listesi2013
Merhabalar efendim. Öldüm mü sandın ey blogcu. Korkmayın ben herkesi toprağa gömerim sonra ben giderim. Daha giderim var yani :) Bloglar da açılmış ben yokken oo ne güzel. O zaman ne zamandır aklımda olan ama fırsat bulamadığım "blogların kara kutusu" isimli yazımı yazabilirim. Nedir bu kara kutu. Bu kutu başka kutu. BlogMania'dan yolu geçmiş veya geçmemiş sevdiğim sevmediğim her türlü blogcu hakkındaki görüşlerimi sıralayacağım. Daha önce de buna benzer şeyler karalamıştım. İyi oluyor arada. Senede 1 falan :) Genelde sevdiklerim, haz duymadığım az zaten. Gayet dürüst olacağımdan emin olabilirsiniz. Şimdiden vereceğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim :P



Bi Dost:
Blogunu kapadı. BlogMania'da yaşıyor ruhu şu anlarda. Çok seviyorum kendisini bir blogcu olarak. Blogların içine o günde bilmem kaç tane yaptığı yorumlarla girdi. Hemen de kabul ettirdi kendini sevecenliğiyle. Kendisinin görüşü benimle pek uyuşmasa da sevdim kendisini samimiyetinden ötürü. Keşke o da doğru yolu bulup bizim time katılsa:P Ama onu hep bir kız kardeş olarak gördüm. Seviyorum, seviyoruz. Sevin :)

Siminya:
İlk göz ağrım. Yani uzun zamandır takip ettiğim bloglardan kendisi. Kendisi de beni seviyordu eminim. Ama sonradan sevmez oldu. Belki de kendini bir şey mi sandı bilemiyorum, bizi beğenmedi yani. Belki de yine görüşümüz çoook farklı olduğundan ayy senle mi uğraşacağım diyerekten şöyle bir çekil bakayım sen dedi. Düşündüm de beni sevmeyeni ben de sevmem niye seveyim arkadaş. Artık çok yazmıyor da zaten. Eski tat da yok, baydı desek çok mu ağır olur ama yine simi simidir, her ne kadar eski tadı kalmasa da. Al mektuplarını ver mektuplarımı. Bıyıklı babası ile mutluluklar diliyorum kendisine.

Efsa: Bebek. Bu kızı da çok seviyorum. Her yerde de dile getirmekten sıkılmadın mı eyy ukturk derseniz yok arkadaş neden sıkılayım. Seviyorum ulan işte. Böyle güzel cümleler bir daha nerede bulabilirim ben. Hem de bedava yazıyor okuyoruz : ) Elması vişnesi kirazı, şuramda var bir sızı, öpünce geçti, adı efsa olan bir akrep kızı :P Bu manide ustalık eserlerimdendir efenim, başka da güzel yazamadım zaten. Ne demişler yazana değil yazdırana bakacaksın :P

Rectoa: Saygı duyuyorum. Adam sadace işini yapıyor. Öyle polemiklerle işi falan yok. O yüzden herkes seviyor kendisini. Çok çakal yaaa :P Ayrıca yazılarının falan bu blog dünyasına başka bir eşi benzeri yok. Severek okuyoruz da ne demek. Yani parayala verseler yazılarını alırım. O derece seviyorum. Bu adamı da kaybetmeyelim bari, kaç tane komik adam kaldı arkadaş şunun şurasında bloglarda.

Delinin Biri: Eskiden çok okurdum. Zaten o zaman yazardı. Şimdi yazmıyor zaten. Severdim de o zamanlar hani yazarken. Sonra nedendir bilmem kendisine karşı bir soğukluk oluştu bende. Belki de takındığı görüşten dolayı da olabilir. Pek haz duymuyorum artık, yazmadığına göre de bir blogcu olarak sayamayız kendisini. (Evet istedim vermedi :// şimdi çamur atıyorum ) Ama yine de söylemiyordum "ayy senden nefret ediyorum diye". Şimdi söyledim kendisinin de benden haz duyduğunu sanmıyorum zaten. Karşılıklı, kalp kalbe karşıdır derler :P:p

Ella: Geçen aylarda evlenme teklif etmiştim kendisine. Ama kabul etmemişti. Ama umudumu hala koruyorum. Umarm gönlünü İsveç ellerinde bir isveç delikanlısına kaptırmaz. Allah'tan esmer seviyor :P Öhöömm şey bloglarda bahsediyorduk di mi pardon, blogu çok güzeldir yani öyle böyle değil, seviyoruz ama en çok ben seviyorum.

Pippi Haşmet: Canan. Bu kızı da çok seviyorum. Hani dobra böyle adam gibi adam derler ya onun kız versiyonu. Harbi kızlardan. Eski bir mazisi var bloglarda zaten kendisinin, bilen bilir. Düğününe gidip göbek atma planlarım var ee tabii çağırırsa. Çağırmazsa kendi kaybeder efenim, bir pist boş kalır benden mahrum kalır, iki, altının fiyatı ne kadar biliyor sanırım ondan da mahrum kalır :P:p

Yejades: Hala öğrenci, hala blogcu, hala sarışın, hala karadenizli, hala ukala. 3 senedir böyle bu kız. Ne zaman değişecek merak ediyorum :P Nedenini bilmiyorum ama bunu da seviyorum ben. Nedensiz bir şey. Bazen diyorum neyini seviyorsun nan bu ukala şeyin. Cevabı yok. Ukturk harçlığım bitti dese para bile gönderirim öyle yani. Bu son söylediğim çok tehlikeli aslında ama bir kere söyledik dönmek yok bizde : )

French Oje: Eski adıyla..... yok yok söylemem, gerçek adıyla yok yoook.... :) Yazın kitabı çıkacak sanırım bu kızımızın da. Allah daha çok versin. French Oje ile de seviyeli bir muhabbetimiz vardı. Önce bozuldu sonra düzeldi gibi oldu sonra tepetaklak malum göbek üstü yazılarından sonra :) İyi bir kız aslında, ama fazla agresif sanki. Ama iyi bir blogcu olduğunu söylemem gerek. Zevkle okunabilir, kızlara yönelik. "Özellikle aşktan yana şansım yok ağlıyorum derdim çok" diyenler için. Gideri de var hani o yüzden bir açık kapı bırakmak istedim. Ukturk hayvansın hatta ayısın diyenler olabilir, evet ne olmuş. Hayat çok zor gençler :P

Finduilas: Bu kız bloglardaki kardeşlerimden biri. Kendisi bilmiyor belki ama öyle görüyorum ben. Yejades sarı saçlı sister. Findu da kızıl saçlı sister :P My blog family. Ama annemiz yok arıyoruz inşallah bulacağız :P Neyse efendim finduilas kendi has yazılarıyla, aykırı ile olağan arasında giden tavırlarıyla gönlümüzde taht kurmuş bir kardeşimizdir. Kendisine bu kutlu yoldaki ilerleyişinde başarılar diliyorum :P

HBBA: Ne yalan söyleyeyim, daha önce de demiştim ön yargılı bir insan olabiliyorum bazen. Bu arkadaşımızı sevmemiştim başlarda. Hani mesafeliydim. Arkasından ileri geri konuşuyordum blog camiasında. Off ama neler neler. Sevgili HBBA ama herkes konuşuyordu, o zaman yüzüne gülenler yaaa. Hepsini açıklayacağım merak etme blogleaks ile. Neyse işte sonra HBBA'nın ne kadar kadirşinas (her ne kadar F5'li olsa da) bir şahsiyet olduğunu anladım, artık seviyorum. Hayat sevince güzel, blog yazınca güzel :P Al işte sana slogan, çalmak serbest :)

Dereotundan Nefret Ederim: Ben bunu çoçuk sanıyordum. Bldiğin çoçuk. O yüzden ciddiye almıyordum. Heaa yavrum heaa diyordum falan. Sonra öğrendim ki kocaman adam. Böyle yaşını başını almış 40'lı yaşlarda. Haha artık piyasadan düştün yaşını söyledim üzgünüm :P Komik çocuk yanii işte biraz aynı zamanda alçak gönüllü. Hani 40'lı yaşlarda olmasa kızlara tavsiyem kaçırmayın derdim ama artık bunun bir ayağı çukurda. Malesef!! Ama okumak gerek, zararsız : )

Yesari: Sevmeyen ölsün!!

Mia Wallace: Blogunu çok seviyorum. Hem aktif, hem uzun, hem güzel yazılar. En güzel günlüklerden diyebilirim sanırım blogu için. Sevmemek için hiç bir sebep yok. Ayy bu blog da ne böyle diyen varsa Mia'nın blogu için, kendisine çok ağır şeyler söylebilirim, rencide ederim :P

Mrs. Baros: Güzel kız. Sadece o kadar. Zaten hakkında bir şey de bilmiyorum. Bana kendisini tanıma fırsatı verirse yazabilirim buralara bir şeyler:P Ama biraz soğuk olduğunu düşünüyorum. Soğuk derken yanlış anlamayın bildiğin buzzzZ : ) Ama iyi biridir tabii eminim (kurtarma çabaları).

Mrs. Lovett: Vazgeçmem! Hem de öğretmen hehe :) Güzel blogunu yıllardır takip ederim. Daha hiç bir kötü lafını falan duymadım. Hanımefendi tanımının tam karşılığı kendisi. Belki de en sevdiğim fenerli de olabilir :)

Aslısın: Bu blogu da çok seviyorum sanki. Sanırım. Çünkü her yazı girdiğinde okumadan edemiyorum. Hani güzel de yazmıyor değil. Aslında sevmiyorum vallahi, sadece bayılıyorum :P Kaliteli ve düzeyli bloglarımızdan biri olduğu kesin.

Bunlar gitmeden önceki son sözler gibi oldu bakalım, hadi hayırlısı. Soğudum biraz ısınmam gerek bloglara : )

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.