15 Şubat 2013 Cuma

Spot Işığını Arayan Kızlar 2013

Spot Işığını Arayan Kız | Blog
Merhaba, uzun zamandır yeni bloglardan bahsetmediğimin farkına vardım az önce. Bu iş böyle gitmez diyerek yazmaya başladım. Zaten iş-güç derken blogu çok boşladım bari bu açığı kapatalım değil mi. Tabii bu kadar aradan sonra böyle çok çok güzel bir blogdan bahsetmek gerekirdi. Epeydir aklımda olan merak ettiğim ama geçen güne kadar bir türlü ne okuyabildiğim ne de takibe aldığım bir blogdan bahsedeceğim :)



Blogun Adı: Spot Işığını Arayan Kız


Süpersonik bir blog ile daha beraberiz. Bloga seçtiği isim bile bir değişik sevgili blogcumuzun. Kendisi blog dünyasına Kütahya'dan katılıyor. Anadolu'nun bağrından yani. Böyle İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirler dışından yazan blogcuları nedense böyle daha çok seviyorum veya daha çok sempati ile bakıyorum. Nedeni yok ama sanırım farklı yerler farklı tatlar veriyor ya ondandır, neyse :)

Kim ki bu spot ışığını arayan, şekerli çilek seven kız diyenler için blogcumuz söylüyor nihavend makamından, evet sendeyiz QueenE;
"Uçuk kaçık hayallerim var. 18 yaşındayım ama sadece görünüşte. Hatta görünüşte bile yaşımı göstermiyorum. Bu sene üniversite sınavına ikinci kez gireceğim. Sinir stres modundayım. Beni sevmenizi beklemiyorum ama severseniz de fena olmaz hani. Bu çocuk tavırlı kızı mutlu etmiş olursunuz. Ha bir de artık pembe gözlükleri yok gözünde. Herşey renkli. Genelde hep gülümsüyorum. Bu yüzden de sol yanağımda kocaman bir gamzem duruyor. Ama ağladığımda da kimse beni susturamıyor. Müziğe bayılırım hele de güne bir melodi ile başlamaya hayır demem. Kolye, bileklik gibi süslü eşyalara bayılırım. Biraz şımarığım ama pek belli etmem. Pembeyi çok severim. Uzun sözün kısası, Spot ışığını Arayan Kız benim. Blogumda beni daha yakında tanıyabilirsin."

Evet tekrar birlikteyiz. Okuduğunuz gibi çok "cici" bir blogcu QueenE. Kendileri ayn zamanda üniversite sınavlarına hazırlanıyor. Son yazısında okuduğumuz kadarıyla sınavlarda yükselen bir başarısı ve kendisine açılmayan bir çocuk var. Aşk hayatı da çok büyük gelişmelere gebe yani. Çekirdek alıp heyecanla okuyabileceğiniz şeyler olabilir yakında öyle hissediyorum hehe :) Ama buradan bir amca tavsiyesi bir ukturkhoca tavsiyesi olarak QueenE'ye diyorum ki, bence onun açılmasını bekleme direkt git sen söyle. İnceldiği yerden kopsun yahu :)

Kişisel bir blog anlayacağınız gibi. Sıkılmadan okuyabileceğinizi düşünüyorum. Sohbet eder gibi rahat yazım tarzına bayıldım ben açıkçası. Ayrıca istihbarat ekibime görev verdim kendisi hakkında çok gizli bilgilere de ulaştım. İşte onlar, başka yerde yok!11

Birazcık takıntılı ve paranoyak bir yapısı var. Meraklı mı meraklı öyle böyle değil. Ayrıca çok çabuk küsen bir insan ama sonra pişman olup çabucak da barışıyor. Öyle melek bir insan. Normal anlarında sanırsın bir melek ama sinirlendiği zaman ise bildiğin şeytan. Aaa bak bu aynı ben :) Sevecen ama asosyal. Yazmaktan büyük zevk alan birisi aynı zamanda, her insan gibi o da film, kitap, müzik üçlüsünden büyük haz duyuyor. Hayal kurmayı seven, başkası olma kendini ol felsefesini kendisine kılavuz edinimş yüce bir varlık. Fakat çok şımarık kendileri onu da belirteyim. Arkadaş canlısı bir yapıya sahip olup gossip girl ve supernatural izlemekten kendimi alamıyorum diye beyanatlarının olduğu söyleniyor. Batıl inançları var ve aşırı kıskanç ve bir Koç burcu!1

Evet istihbarat raporlarımızı da aktardık şimdi de son olarak blogun benece en güzel kategorisinden bahsedelim. Ben Neden Çocuksu Tavırlarımdan Kurtulamadım? Çok güzel lan vallahi bak. Hani bir kere yazmıştım en güzel blog yazı dizileri diye aha işe bu da onlardan biri bence. Okumayan pişman :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.