15 Şubat 2013 Cuma

Türk desperate housewives kamera şakası sanki

Türk yapımı "desperate housewives" | kamera şakası gibi
Merhaba bu güzel ramazan akşamında az önce bir haber gördüm. Tüm moral ve motivasyonum yerlerde şu an. Sonra da bir gülme falan tuttu beni, sanırım sinirlerim bozuldu. Haberimiz şöyle, hepiniz duymuşsunuzdur Desperate Housewifes isimli amerikan dizisinin Türk versiyonu yani Türk çakması çekilecekmiş. Oyuncularda belli olmuş ve bir fotoğraf çektirmişler. Ben de görmüş bulundum bu harika! fotoğrafı. Görmez olaydım. İşin kötüsü dondurma yiyecektim iştahım da kaçtı Hay bir kunduz :)





Tamam ülkemizde taklit veya uyarlama senaryolar çok başvurulan bir yöntem. Yapmak da yasak değil. Ama ya arkadaş madem böyle bir şey yapıyorsun iyi bir yapım olsun değil mi? Ama yok seçilen oyuncuları görünce ilk dediğim şey şöyle oldu öhmmm. "Abi bunlar zaten tırt, pörsümüş falan harbiden umutsuz bir dizi olacak" Çok hüzünlüyüm şu an. Merak ettiğim bir şey daha var onu da bir alt paragrafta anlatayım isterseniz :)



Dizide Susan’ı Songül Öden, Bree’yi Bennu Yıldırımlar, Gabrielle’i Evrim Solmaz, Lynette’i Ceyda Düvenci, Edie’yi ise Özge Özder canlandıracak.


Şimdi bu dizide yani amerikan versiyonunda Eva Longoria gibi bir hatun var. Biz delikanlılar olarak kendisini seviyoruz. Ailemizden biri. Canım. Kedidi canını senin öhömm. Neyse şimdi bu canımız ciğerimiz Eva'cığımı bu oyunculardan hangisi oynayacak çok merak ediyorum. Galiba şu solda ikinci olan esmer teyze oynayacak. İsmi Evrim Solmaz. Allahım bari beyinlerimizdeki Eva ile oynamayın. Şimdi ben her Eva fotosu gördüğümde aklıma bu teyze gelecek. Motivasyon sıfır sonra, hadi beni geçin ben yaşlandım yaa gençler ne olacak. Gitti güzelim gençlik! Skandal!!





Sanırım seçim yaparken nerede yaşlamaya yüz tutmuş nerede çirkin varsa toplamışlar. Ev kadını demek bu demek değil lütfen lütfen. Gençleri evlenmekten soğutur bunlar. "Abi ya evlenince böyle mi oluyorlar bunlar o zaman evlenmeyelim" akımı başlarsa şaşırmayın. Çok tehlikeli oyunlar bunlar çok!



Küçük sırlar dizisi biliyorsunuz Gossip Girl çakması bir dizi. O bile bunun bayalığını, kalitesizliğini yakalayamaz benece. Yılın fiyasko yapımı olacağı kesin. Bir kamera şakası olmalı bu, inanamıyorumm :P



Aslında fotoğraflar her şeyi anlatıyor :) Bunlardan olsa olsa altın kızlar dizisi olur başkası olmaz:P Hımm bir şey daha var hani amerikan versiyonununda elma teması var ya bizim versiyonda da olsa olsa armut teması olur. Armut ısırırken ki fotolarını merakla bekliyorum :P



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.