11 Şubat 2013 Pazartesi

Ünlü Gece Kulübünde Kavga 2013

Kaan Urgancıoğlu ve Derin Mermerci 
Ünlü Gece Kulübünde Kavga !
Sosyetenin tanınmış ismi Derin Mermerci ve oyuncu sevgilisi Kaan Urgancıoğlu’nun eğlenceli başlayan gecesi tatsız bitti. Geçtiğimiz cuma akşamı Beyoğlu’ndaki 45’lik isimli mekâna giden sevgililer, burada geç saatlere kadar kaldı.

İddiaya göre yan masadaki genç kızlar Kaan Urgancıoğlu’yla fotoğraf çektirmek isteyince ortam bir anda gerildi. Mermerci, fotoğraf çektirmek istemediğini söyleyen ve ‘Bunlarda nerden çıktı” diyen sevgilisine “Kızlara bakıp bakıp duruyorsun, onlar da tabii ki fotoğraf çektirmek isterler” diye tepki gösterdi.

Tartışma büyüyünce ortalık karıştı, Kaan Urgancıoğlu sevgilisinin saçından tutup bağırmaya başladı. Masadakiler Urgancıoğlu’nu sakinleştirmekte zorlandı.

Sonunda oyuncu arkadaşı Rıza Kocaoğlu, Urgancıoğlu’na iterek Mermerci’yi onun yanından uzaklaştırdı. Kargaşada sırasında burnundan kan akan Urgancıoğlu, mekânı tek başına terk etti.

Derin Mermerci de daha sonra gelen şoförüyle evinin yolunu tuttu.İddiaya göre Kaan Urgancıoğlu, mekândan ayrılırken “365 gün iyiydik, bugün kötü olduk” diye bağırdı.

Ben erken çıktım

Rıza Kocaoğlu, olaylı geceyle ilgili şunları söyledi: “Kaan benim çok eski arkadaşım. Kaan’ı itmem sözkonusu değil. Aramızda böyle bir olayın yaşanması da mümkün değil.

Bunlar nereden çıktı bilmiyorum. Evet, cuma gecesi Derin ve Kaan’la 45’likteydik. Ben onlardan önce çıktım gittim. Benden sonra aralarında bir tartışma yaşandı mı bilmiyorum ama zannetmiyorum.”

Böyle birşey yaşamadık

Kaan Urgancıoğlu, geceyle ilgili olarak “Böyle birşey yaşamadık” diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.