15 Şubat 2013 Cuma

Zerafet Güzellikten Önce mi Gelir

Kadında zarafet güzellikten önce gelir!
Merhaba sevgili seray severler, ramazan ayının bu son gününde yine sizlere ahkam kesmeye geldim. Rüyamda gördüm, kalktım ve yazmaya başladım. Böyle de şairane ve naif bir insanım görüyorsunuz. İnanmadınız değil mi ben de inanmadım gençler. Ama hani sorarlar ya kolpa popçuya" efendim bu şarkyı yazarken nereden ilham aldınız" gibi şarkıcı da böyle uzaklara dalar ve sokrates edasıyla bir cevap verir. Lütfen beni bu yzıyı yazarken o şekilde kafanızda canlandırın, çok özeniyorum o tiplere ben, yalanını senin demek istiyorum kendilerine ama kalitemden taviz vermeyeceğim, hocalık çizgimden çıkmayacağım :p Evet yine ilk paragrafta o taze, pırıl pırıl zihinlerinizi bulandırdım, ne diyor arkadaş bu hoca dedirttim kendime, asıl konumuza geçebiliriz, kıvama geldiniz iyice :)


Konumuz çok güzel bugün, çok büyük zevkle yazacağım ve önüme gelen tüm engelleri bir Nevin Yanıt edasıyla geçeceğim. Buradan da Nevinciğime çok selam yolluyorum, özlettin kız hayırsız! Ne diyorduk konu açık kadında güzellik mi zarafet mi öncelik gelir diye. Eminim buna bir çok kız zarafet kesinlikle zerafet canıımm diyecektir, ama bazıları kendilerine sanırım hiç aynada bakmıyorlar. Senin neren zarif be güzelim diyesi geliyor insanın. Ağzında sakız, dudağında küfür, saçma sapan kıyafetler, uzaylı bir konuşma tarzı... Kız tüm bu saydığımız özelliklere sahip ama zarafet zarafet diyebilir, şaşırmayalım. ("Ey genç, her sakallıyı hacı, her zarifim diyeni de prenses sanma" M.S. 2012 - ukturk Hoca) Aslında zarif kadın şöyle olur öhöömm;

Buram buram zarafet kokan kadın aslında anlatılmıyor gençler yaşanıyor her şekilde, her anda. Her adımı sizi daha da hayran bıraktırıyor, böyle bir şey yok arkadaş dedirtiyor size, her gün bir kez daha aşık oluyorsunuz. Yemeden içmeden kesiliyor, suyunuz ekmeğiniz oluyor, onu görmek onu izlemek, ona bir şey söylemek ondan bir şeyler duymak size yaşamak için yetebiliyor. Onun yanında bir ev kedisi olup çıkıyorsunuz. Sanırım kılıbıklık olayı bu tip kadınlar yüzünden ortaya çıktı. Ben bile yılların ukturk hocası, kazak erkeği, reyiz karşı koyamıyor böyle zerafete.

Zarif kadın, bir çok faktörden oluşuyor aslında. Giyimi, konuşması, yazışması, kullandığı dil, ailesi, eğitimi, bilgisi ve kültürü ile diğerlerinden ayrılan bir varlık kendileri. Tapılası, kısacası evlenilesi kadın demek hiç zor değil. En başta sorduk güzel mi zarif mi diye. Zarafet her zaman güzellikten önce gelir. Mesela bazen bakıyorsun kız çok güzel, bir içim su ama abartı dekolteler, bir seksi olma çabası, bir seviyesizlik, aşırıya kaçan cilve ve naz gibi özellikler barındırıyor, bir de diğer köşede baktıkça tekrar baktığın, dekoltesi varsa o bile estetik, konuşması güzel, adam akıllı sohbet edebildiğin hanım hanım biri var. Genelde zaten zarif kadın kendini güzel göstermesini de bilir, zaten güzeldir de. Anlatabildim sanırım. Böyle aşk gibi bir şey bunlar. Her eve lazım ama sayısı az. Buldunuz mı ya da o sizi buldu mu değerlerini bilmek gerek yoksa bunun cezası olarak paçoz, küfürbaz, ağzını yama yama konuşana yem olur gidersiniz gençler, üzülürüm, üzülürüz. Hayrettin Yapma yapmaaa! :)

Bu aralar kaşarlık moda gibi gösteriliyor ama itimat etmeyiniz. Hanım hanım kızlarımızın yeri her zaman ayrı gönlümüzde. Bazıları ömürlük, bazıları tadımlık işte hayatta, yapacak bir şey yok.

Kısacası, sarışınmış esmermiş bunlar hikaye. Önemli olan zarafet. Nasıl anlayacağım sayın hocam bu zerafeti diyenler var duyuyorum, anlatılmaz sevgili çekirge dediğim gibi yaşanır yahu. Kapılıp gidiyorsun zaten bu zariflik denizinin içinde, seni de daha beyfendi yaptığı kesin. Bu kadınlar bize Allah'ın bir lutfu bence, kadınlığın doruk noktası kendileri :)Ayrıca buradan tüm paçozlardan özür dilemiyorum, üzülmeyin sizde sizin gibi birini bulursunuz korkmayın, iki dirhem ete, yarım kilo kaşara çok para sayan adam var bu ülkede.Canlarım, vur gelsin çal oynasın :)

Hadi bayram öncesi yine iyisiniz, karada öüm yok bize gençler ama denizi bilmem. Deniz biraz dalgalı, boğulabiliriz bu hızla :p Bir dahaki ahkam kesme partimize bekler, hayırlı ve mutlu bayramlar dilerim. Öptüm hepinizi en kalbi duygularımla, ukturk hoca olarak kuvvetli nefesimler her zaman sizlerleyim :)

Not: Fotoğraf kaynağım Diana'ya teşekkürlerimi iletiyorum :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.