2 Nisan 2013 Salı

Açılan Yuvarlak Masa Tasarımı

Açılan Yuvarlak Masa Tasarımı

Dar mekanlar için açılan masa modelleri yerden tasarruf sağladığı için sıkça tercih ediliyor. Pek çok yemek takımının masası açılacak şekilde tasarlanıyor. Benim salonumdaki yemek masam da kapalı halde 6 kişilik ama her iki yanında da açılabildiği için 10 kişilik olabilir. 10 Tane salon sandalyem yok gerçi ama çaktırmayın:) Genellikle açılan masalar kare ya da dikdörtgen oluyor. Saliş Mutfakta bloğunun sahibi arkadaşım açılan yuvarlak masa tasarımın görünce beni hatırlamış ve beni bu yaratıcı ve kullanışlı tasarımdan haberdar etti. Huzurunuzda kendisine teşekkür ediyorum ve açılan yuvarlak masa tasarımının videosunu sizinle paylaşmak istiyorum.





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.