2 Nisan 2013 Salı

Bulaşıklık Arayanlara Alternatif Modeller

Bulaşıklık Arayanlara Alternatif Modeller
Pek çok üründe olduğu gibi mutfak aksesuar ürünlerinde de işlevselliğin yanında görsellik ve farklılık da aranıyor. Ben de çeyiz için alışveriş yaparken farklı tasarım ürünleri tercih etmiştim. Nedense farklı ve güzel olan ürünler ilgimi çekiyor ve mutlu olmamı sağlıyor. Onları kullanırken de ayrıca mutlu oluyorum:) Tasarım ürünlere gösterilen ilgi artıkça ürün çeşitliliği de artış gösteriyor. Artık pek çok züccaciye dükkanında ve popüler markaların koleksiyonlarında tasarım ürünleri görmek mümkün. Bu yazımda sizler için işlevsel bulaşıklık modellerini derledim. İlk bulaşıklık modelinde bardak kurutmak için tasarlanmış parçaları çok yaratıcı buldum.

Bu bulaşıklık modeli de hoş bir tasarım örneği. Alanı dar olsa da çim görünümü ile dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

Bu tasarım bulaşıklık modelinde de bıçak koymak için tasarlanmış detay çok hoşuma gitti.

Bu model ise artık pek çoğumuzun mutfağında bulunan bir model. Ben de alacaktım ama eşim ahşabın ıslanınca koku yapabileceğini söyleyip bana aldırmadı:)


 Metal bulaşıklık modeli de oldukça işlevsel ve bir o kadar da sade olarak tasarlanmış.




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.