2 Nisan 2013 Salı

DopDolu Vanilya Club 2013 Mart Kutusu

DopDolu Vanilya Club 2013 Mart Kutusu


Her ay lüks kozmetik markaların en popüler güzellik ürünlerinin mini boylarını içeren dopdolu bir kutu hazırlayarak üyelerine gönderen Vanilya Club, Mart ayında kadınlar günü temalı bir kutu hazırlamış. Her ay özenle hazırlanan bu kutuyu merakla bekliyorum. Bu ay da kutum elime ulaşır ulaşmaz büyük bir heyecan ve merakla açmaya ve ürünleri incelemeye başladım. Her zamanki gibi yine oldukça bol çeşitli, kullanışlı ve kaliteli bir içerik hazırlanmış. Bakalım Vanilya Club mart kutusundan neler çıktı.


İlk olarak mor kuru kafa şişesi ile dikkatimi çeken Police To Be Women, oldukça etkileyici bir kokuya sahip. Özellikle yaz akşamları için oldukça ideal. Ben de eşim de kokusunu çok beğendik.


Benim Kutumdan Lcn Ojenin gri rengi çıktı. Oldukça çabuk kuruyor ve kaliteli bir duruşu var. Markanın parlatıcı bloğu da kutudaydı. Bu blok, oldukça kolay olarak uygulanıyor ve temiz, parlak tırnaklar sunar. Hemen denedim, gerçekten işe yarıyor.


En çok beğendiğim ürünlerden biri ise Capelli Orgamica Saç serumu. Saçlarıyla sorunu olan birini oldukça mutlu edecek hediyelerin başında geliyor. Üstelik bu ürün deneme boy olarak değil 50 mllik orjinal ürün boyunda gönderilmiş. Koruyucu ve canlandırıcı özelliği olan bu saç serumu, saçlara güçlü ve sağlıklı bir görünüm kazandırmak için formüle edilmiş.



Cosmed markasının tüy azaltıcı ürünlerinin etkili olduğunu duymuştum. Kutudan Cosmed tüy azaltıcı serum ve losyonun deneme boyları çıkınca çok mutlu oldum. Yaşlanma karşıtı el maskesi ve canlandırıcı yüz maskesi de kutudaydı. Gerçekten çok güzel ürünlerle dolu bir kutu olmuş, ben çok beğendim. Siz de Vanilya Club ailesine katılarak her ay hazırlanan özenle hazırlanan bu kutuların sahibi olabilirsiniz. Üyelik için tıklayın.




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.