2 Nisan 2013 Salı

Farklı Tasarımlarıyla Dikkat Çeken Ofis Ürünleri

Farklı Tasarımlarıyla Dikkat Çeken Ofis Ürünleri
Tasarımcıların yaratıcılığı sayesinde ofisler artık eğlenceli hale geliyor. Ofis malzemeleri farlı tasarımları ile hem dikkat çekiyor hem de yüz güldürüyor. Bu topuklu ayakkabı şeklinde tasarlanmış bantlık modelini çok beğendim. Zevkli bayanların ofis masaları için oldukça ideal. Bu şirin bantlığı garantiofis.com sitesinde gördüm. Fiyatı 20 TL. Farklı bir ofis hediyesi arayanlar için güzel bir hediye olacaktır.

Bu sevimli post-iti de garantiofis.com'da gördüm. Sitede bu post-itlerin çiçek, ok gibi farklı modelleri de bulunuyor.

Bu sevimli tavşan makas beni çocukluğuma götürdü. Eğlenceli tasarıma sahip kırtasiye ürünleri çocukların ilgisini çekmeyi başarıyor.


Ofis ürünleri sadece farklı tasarımları ile değil canlı renkleri ile de dikkat çekecek bir forma dönüşebilir. Leitz markasının ofis setleri etkileyici renkleri ile beğeni topluyor.





Online alışverişin oldukça popüler olduğu günümüz de özellikle benim gibi yoğun çalışanlar pek çok ihtiyacını online mağazalardan satın alıyor. Kırtasiye ve ofis ürünlerini Garanti Office Store sitesinden uygun fiyatlarla temin etmek mümkün. Sitede ürünlere özel kampanyalar da düzenleniyor.






0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.