18 Nisan 2013 Perşembe

Gereksiz Olan mı Mendil!

Bunun ne olduğu konusunda bi fikri olan var mı!!! :) Ben önce polo şekeri gibi bir şey sandım, ağzım sulandı. Sonra bunların bir çeşit suda eriyen vitamin olduğunu düşündüm, ama o zaman niye bakkalda satılsındı. Sonra düşündüm, inceledim ve incelerken ''Hııı nasıl yani?!'' diye kaldım öyle.

Sonra sordum, bakkal bana açıkladı bunu. Bakın neymiş? :)

İçinden bir tanesini alıp, bir leğenin içine koyuyoruz. Leğen de benim saçmalığım, aslında her hangi bir suyun içine atmak yeterli, bardak çanak artık ne bulursanız işte.:) Minicik hap gibi duruyor orada, ama biraz sonra kocaman bir mendil olacak o! :)


Veee ta ta taa taammmm! 





Tamamen gereksiz bir şey yani. Ben meraktan aldım ve sargı bezine benzer bir şey çıktı. Ama sonuçta gece yatarken ''Acaba o bakkalda gördüğüm şey nasıl bir şeydi yaa!'' diye yatakta dönüp durmayacağım. Kendimi biliyorum çünkü, taktım mı takarım... :)

Ayrıca keyifsiz günümü renklendiren bir aktivite oldu. ''Aaa ne ilginç, ne tuhaf ne gereksiz!'' derken fena da vakit geçirmedim hani. Yoksa ki baya sıkıntılıyım. Burada bahsedemeyeceğim kadar büyük bir sıkıntım var, aslında genel bir şey ama etkileniyorum ister istemez. Sonra Can'ın annesi geldi, ayın 19'una kadar burada ama biz bu durumu lehimize kullanıp cuma dahil tümmmmmm haftasonunu birbirimize ayırdık! Yine harikaydı... Cuma gecesi sabaha kadar eğlendik, Cumartesi evde dinlendik ve pazar öğlen yurda geldim...



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.