2 Nisan 2013 Salı

Göz Alıcı Çanta Modelleri İle Şıklığınızı Tamamlayın

Göz Alıcı Çanta Modelleri İle Şıklığınızı Tamamlayın
İşyerim biraz soğuk oluyor. Bu sebeple eşimle içi tüylü bot almıştık bana. Gerçekten sıcak tutuyor ayaklarımı. Ayakkabıları çok beğendiğim için benim numarama uygun kalan tek rengi satın almak durumunda kalmıştım. O renkte çantam olmadığı için çanta da baktık ama içime sinen bir model bulamamıştım. Geçenlerde Paşa Bags facebook sayfasına denk geldim. Çok hoş çanta modelleri var ve fiyatları da oldukça uygın. Sizin için Paşa Bags modellerini derledim. Beğendiğiniz model varsa firmanın facebook adresinden iletişime geçebilirsiniz. Bu modeller benim botlarıma uygun seçtiğim modeller sizce hangisini seçeyim?






 

Diğer modelleri de sizin için derledim.







Paşa Bags facebook sayfasında daha pek şık model mevcut. Ben de kararımı verince siparişimi vereceğim. İyi günler iyi alışverişler.



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.