2 Nisan 2013 Salı

Hamilelere Özel Yastık Tasarımları

Hamilelere Özel Yastık Tasarımları
Hamile olunca yemenize içmenize ve daha pek çok hareketinize dikkat etmeniz gerekiyor. Ben de mümkün olduğunca dikkatli olmaya çalışıyorum. Kendimi çoğu zaman kontrol etmeyi başarıyorum ama bu uykuda her zaman mümkün olmuyor. Hamilelere genellikle sol tarafına dönerek uyumak tavsiye ediliyor. Uykuya dalma aşamasında soluma dönük bir şekilde uzanmayı başarsam da uykunun en derin safhalarında sırt üstü dönüyorum olsa gerek ki çoğu sabah yüz üstü uzanmış bir halde uyanıyorum. Anne psikolojisi ile yavrumu ezdiğimi düşünüyorum ve güne pek de keyifli başlayamıyorum. İnternette bu duruma çözüm ararken hamile yastıklarını gördüm. Hamilelere özel olarak tasarlanmış bu yastık modelleri vücuda destek sağlayarak rahat bir uyku deneyimi yaşamaya olanak tanıyor. Benim gibi uykuda dönme sorunu yaşayan anne adayları için hamile yastığı modellerini derledim.







0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.