18 Nisan 2013 Perşembe

Happy Box 2 - Hediyeler

Geldik etkinliğin en zevkli kısmına! :) Fotoğraf göndermeyenler, daha sonra gönderecekler ve hiç ulaşamadıklarımız var. Siz ''Melo etkinliğin kişi sayısını yükselt!'' dedikçe, benim ''üçüncü etkinlik sadece 14 kişi!'' olacak diye diretmemin sebeplerinden bir tanesi de bu. Biliyorsunuz bu etkinlikte kişi sayısı fazlaydı ve çekilenler oldu... Sonra birbiriyle daha önce eşleşenleri, bir daha eşleştirdim falan. Garip garip şeyler oldu. O ara bir de Happy Box etkinliğine benzer bir etkinlik başka bir blogta gerçekleşti. Polemikler yaşandı, biraz seyirci kaldım, biraz içine karıştım ama gerildim! O yüzden bundan sonra Happy Box etkinliklerinde 2 kat daha fazla dikkat edeceğim. 

Neyse bu güzel kutularımızı, tatsız muhabbetlerle bozmayalım! :) İşte Happy Box etkinlik kutularımız! :)



İlk kutu benim Ebru i.S  için hazırladığım Happy Box. Hatta hemen bugün vereceğim kargoya ki, mutluluk ertelenmesin. Umarım sever, beğenir, mutlu olur. ^_^



 İkinci kutu ^Mila^'dan gamze makkay'a gidiyor.


 cicileydi nin Leopar Delisi'yle buluşacak olan kutusu.


Tosbağanın Dünyası 'nın rengarenk yakamoz için hazırladığı kutu...


Ve rengarenkyakamoz'un tosbağammm için hazırladığı kutu


kar tanesi'ndem iki şehir bir meryeme giden kutu...



Ebru i.S'den bana gelecek olan kutu ^_^


cfusun'un Moira için hazırladığı kutu...


Leopar Delisi'nin hazırladığı kutu.


Berfin Kanat 'ın hazırladığı kutu.


quik ness'in hazırladığu kutu.


 Begum Salurvan'ın hazırladığı kutu


MsMelYas'ın hazırladığı gizemli paket :) Eşi hediyeleri aldıktan sonra post yapmayı, beni de haberdar etmeyi unutmasın, çatlarım ben burda! :))


NarÇelen'in hazırladığı kutu. ^.^


suzangia'nın hediyeleri


Minik Cadı nın hazırladığı kutu


gamze makkay 'ın hazırladığı kutu


JaNJaN'ın hazırladığı kutu.:) Ve yine janlanlı bi kutu :)) <3 data-blogger-escaped-div="">



*Eksik kutular gönderildiğinde güncellenecektir.

Eşlerine ulaşamayanlar bana mail atabilir. Bu akşam 23:00'a kadar ulaşamadığımız taktirde, kalan kişileri birbirleri ile eşleyebilirim. Aklıma en mantıklı o geliyor.:)

Umarım herkesin mutlu olduğu bir etkinlik olur.

Öpücükler...


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.