2 Nisan 2013 Salı

İlham Veren Bebek Odası Dekorasyonları

İlham Veren Bebek Odası Dekorasyonları
Öncelikle 'Kandiliniz mübarek olsun' diyerek yazıma başlamak istiyorum. Eve koştur koştur gidip ancak yemeğimi ve soframı hazırlayabildiğim için kandillere çok yakışan hamur kızartması, helva gibi ikramlıklar hazırlayıp dağıtamıyorum malesef. Birgün evde olduğum bir güne denk gelirse bir şeyler hazırlayıp komşularıma dağıtmak istiyorum. Bebek odası dekorasyon örneklerine bakarken yakaladım bugün gene kendimi:) Doğuma daha çok olsa da zaman çabuk geçiyor değil mi:) Bebek beşiklerinin dayalı olduğu duvarlarda genellikle duvar stickerları kullanılmış. Dekorasyona hoşluk kattığını düşünüyorum. Bu fikri uygularım muhtemelen. Hemen hemen her örnekte bulunan berjer koltuk da aklımda. Mobilyalardan yer kalırsa berjer koltuk alabilirim çocuk odasına. Size de ilham versin diye beğendiğim bebek odası dekorasyonlarını sizinle paylaşıyorum.














0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.