2 Nisan 2013 Salı

Nane Aromalı Türk Kahvesi Eşliğinde Akşam Keyfi

Nane Aromalı Türk Kahvesi Eşliğinde Akşam Keyfi
Çayla pek aramız olmasa da eşimle kahveyi oldukça çok seviyoruz. Her akşam yemeğinden sonra bir kahve keyfimiz olur mutlaka. Farklı lezzetler denemeyi de ihmal etmiyoruz tabiki. Son dönemlerde oldukça popüler olan damla sakızlı ve çikolatalı gibi pek çok türk kahvesi çeşidini denedik. Artık kendi aromalı kahvemizi kendimiz oluşturmaya bile başladık. Arkadaş ziyaretinde tanışmıştık ilk olarak naneli türk kahvesi ile. Hemen sırını sordum tabiki. Oze Kahve firmasının satışa sunduğu çok sayıda çeşidi bulunan şuruplardan kullanıyormuş. Lezzetli oldukça yerinde idi. Tabiki bende vakit kaybetmeden Oze kahve online satış bölümünü keşfettim.


Tam da biz kahve tutkunlarını mutlu edecek gibi pek çok çeşidi sitede bulmak mümkün. Aromalı filtre kahvelerden, türk kahvesi çeşitlerine, yöresel kahve çeşitlerine kadar pek çok kahve çeşidini burdan temin edebilirsiniz. Benim tercihim sade ve damla sakızlı türk kahvelerinden yana oldu. Çeşitli şuruplardan ise biz  nane, çilek, irish cream ve çikolata çeşitlerini seçtik. Çilek şurubu ile yapacağım tatlıların tarifini vermeyi düşünüyorum:) Nane şurubunu  türk kahvesinde denedik gerçekten oldukça başarılı ve lezzetli bir kahve çıktı ortaya.


Damla sakızlı türk kahvesini ise başka bir akşam şurupsuz denedik. Tam not almayı başardı bizden. Mis kokusu zaten tartışılmaz.


 Eşim filtre kahveyi çok sever. O yüzden kahve keyfimize çoğu zaman filtre kahve eşlik ediyor. French pressi de Oze kahve online sitesinden temin ettim. Filtre kahve çeşitlerinden ise tercihimiz sadeden yana oldu ki şuruplarımız kullanıp farklı tatlar elde edebilelim:)


French press ile hazırladığım Oze filtre kahvenin tadına da kokusuna da bayıldım. Bir dahaki yapışımda irish cream şurubu ile deneyeceğim. Hepinize kahve kokulu günler diliyorum:)





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.