2 Nisan 2013 Salı

Popüler Kısa Saç Modelleri

Popüler Kısa Saç Modelleri
Saçlarım çok döküldüğü için uzun saçı çok uzun süre kullanamıyorum. Kısa saç bana çok pratik geliyor. Tara ve çık:) Gerçi uzun saç kullanmaya alışık olan kişiler için de uzun saç pratik geliyordur. Onlar da topla ve çık kuralı ile saçlarını kısa sürede hazırlayabilirler. Dökülme sorunum olmasa ben de uzun saçı tercih edebilirdim belki. Kısa saçlarımla da oldukça mutluyum şuanda. Acil durumlarda çok kısa sürede düzleştirebiliyorum. Düzleştiriciyi saçarımı çok kırdığı için çok tercih etmesem de acil durumlarda hayat kurtarabiliyor:) Saçlarınızı kısa kestirecekseniz ya da kısa saçınız için farklı modeller arıyorsanız sizin için derlediğim kısa saç modellerine göz atabilirsiniz.
















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.