2 Nisan 2013 Salı

Sezonun Modası Uzun Hamile Elbiseleri

Sezonun Modası Uzun Hamile Elbiseleri
Karnım büyümeye başladıkça 2013 hamile modasını araştırmaya başladım bende. Önümüz yaz olduğu için en rahat edeceğim hamile giysilerinin elbiseler olduğunu düşünüyorum. Hamile elbiseleri dışında koleksiyonuma hamile taytı ve tuniklerle oluşturduğum kombinasyonları da eklemek istiyorum. Hamile kıyafetlerini bulmak eskiden daha zordu. Şimdilerde ise pek çok kişi Lcw ve Defacto markalarının hamile giyim koleksiyonları ile pek çok ürünü uygun fiyatlarla satın alma imkanı buluyor. Henüz yaz koleksiyonları satışa sunulmadığı için ben alacak bir şey bulamadım pek. En beğendiğim uzun hamile elbiselerini derledim fikir olsun diye. Bu modellere benzer uzun hamile elbiseleri bulursam almayı ve havalı bir hamile olmayı planlıyorum:)




















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.