2 Nisan 2013 Salı

Terbiyeli Kuzu Haşlama

Terbiyeli Kuzu Haşlama
Kuzu etini dana etinden daha çok seviyorum. Koktuğu için kuzu eti yemeyenler var ama bana hiç kokuyor gibi gelmiyor. İyi pişerse oldukça yumuşak ve lezzetli olduğunu düşünüyorum. Dün akşamki menümüzde de sebzeli kuzu haşlama vardı. Haşlamaya en çok havuç, patates ve bezelye yakışıyor. Buzluktaki bezelyelerimi tükettiğim için ben bezelye koyamadım. Ama böyle de oldukça lezzetliydi.



Gelelim tarife;

Malzemeler

- 4 Parça kuzu eti
- 1 Patates
- 1 Havuç
- 1 Soğan
- Tane karabiber
-Tuz

Terbiyesi

- 1 Limon
- 1 Yemek kaşığı un
- 1 Yumurta sarısı

Yapılışı

- Düdüklü tencereye et, su, tuz ve tane karabiber koyarak pişirilir.
- Etler yumuşayınca tencereye soğan, patates ve havuç ilave edilir.
- Terbiye malzemeleri ile terbiye hazırlanır.
- Sebzeler pişince terbiye ilave edilir.
- Bir iki taşım kaynayınca servis yapılır.

Ben yemeğimi yoğurt ve salata eşliğinde servis yaptım. Yaparsanız şimdiden afiyet olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.