18 Nisan 2013 Perşembe

Yazlık Ayakkabılar 21013

Yazlık ayakkabılarımı genelde ''ucuz!'' almayı tercih ediyorum. Bot'a 200-300 TL vermek asla canımı sıkmıyor, ama bir babete 300 TL vermek beni kalp krizinden götürebilir! En azından şu an ki bütçeye sahipken... 

Geçen yaz tüm yazlık ayakkabılarımı fuarlardan ve Bahçeli 3'te ki ayakkabıcıdan aldım. Ne mi oldu? Tüm öğrenci kızlarımızla ikiz gibi gezdim. Herkes aynı tarz ayakkabı ve aynı tarz babeti alır mı ya? Alırmış! :) Bu sene ayakkabı alışverişimi internetten yapmaya karar verdim. Önceliğim tabii ki ucuzluk. İlk baktığım yer, zanox reklamlarından ötürü zizigo.com oldu ve aşağıdaki ayakkabıları beğendim. 

Siteye bakmak isterseniz, aşağıdan ışınlanabilirsiniz! :)


%10 indirim kodu: ZZG10














0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.