14 Ocak 2013 Pazartesi

Bebek Tulumu Örgü Elişi 2013

2013 Bebek Tulumu Örgü El işi modelleri
Daha geçen gün Derya Baykal'ın örgü programında gördüm hemen vakit kaybetmeden bir tane örmeye başladım. Vakit geç oldu aslında bizim haytalar için ama artık torunlara nasip olacak. Ben mavi, kırmızı, yeşil tonlarında bir bebek tulumu öreceğim el işi göz nuru artık. Askılı gibi bir efekt vermek istiyorum. Üstüne de oyuncak araba motifleri yerleştireceğim. İleride torunum giyip sıcacık ısınır babaannesine  dua eder artık. 

İster kız için olsun ister erkek için olsun sevimli, tatlı, cici bebek tulumları örebilirsiniz. Ben küçüklüğümde hatırlarım halen daha unutmuş değilim, dört yaşlarındaydım bebekken bir mavi tulumum vardı evin içinde onunla gezmeye bayılırdım o kadar rahat ve sıcaktı ki halen daha unutmadım. 

El işi örgü tulum modelinize biraz sıradışılık farklılık katmak isterseniz eğer 2013 yılına özel siz de farklı motifler kullanabilirsiniz. En fazla hayal gücünüzün sınırlarıyla sabitlenirsiniz örnek verecek olursak eğer kurbağalı, ayılı, çilekli, pembeli, atlı, eşekli, bir çok motif uydurabilirsiniz kızlar..


2013 Bebek Tulumu Örgü El işi modelleri

2013 Bebek Tulumu Örgü El işi modelleri





















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.