4 Ocak 2013 Cuma

Mükemmel Gelinlik Modelleri 2013 Özel

2013 Yeni Gelinlik Modelleri Uygun ve Modern2013 Yeni Gelinlik Modelleri Uygun ve Modern Sizlere Özel

Hepimizin hayalidir en güzel, gösterişli, bembeyaz, hayallerdeki gibi gelinlik giymek. Ne yazık ki tekstil piyasasında gelinlik pahalı bir ürün. Bunun nedeni gerekliliği ve üstündeki uğraşı olabilir. 2013 yılında modacılar birbirinden farklı yeni kimsede olmaya özel tasarımlar üretmeye başladılar bile. Örnek verecek olursak straplez gelinlikler, örgü gelinlikler, işlemeli gelinlikler, kuyruklu gelinlik, dekolteli gelinlik, taşlı gelinlik gibi bir çok örneklerimiz mevcut.

Hatta geçenlerde Derya Baykal'ın televizyon programında denk geldim, el işi göz nuru dekolteli üst bölüm el işlemeli gelinlikler yapıyorlardı. Kızlar, sormayın bir özendim bir özendim ki anlatamam. Benim kocam sağolsun yıllar önce çok iyi durumu olmadığı için kiralık gelinlik almak zorunda kalmıştı ama bundan dolayı üzgün deyilim. Ne de olsa o gelinliği sadece bir defa giyiyorsun ve dolaba koyup saklıyorsun. Şimdi eşimin durumu çok iyi ve bana daha önce tekrar gelinlik giymek isteyip istemediğimi sordu sağolsun çok düşüncelidir canım kocam benim. Bazen diyorum iyi ki onunla evlenmişim...



2013 derya baykal gelinlik modelleri

2013 derya baykal gelinlik modelleri


2013 derya baykal gelinlik modelleri

2013 derya baykal gelinlik modelleri


















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.