10 Kasım 2012 Cumartesi

Kate Moss Vanity Fair’a Kapak Oldu


Vanity Fair dergisinin Aralık ayı için obejktif karşısına geçen Kate Moss, her zaman olduğu gibi birbirinden çarpıcı pozlar verdi. Mert Alaş’a poz veren ünlü model, derginin yaptığı röportajda evliliğinden ve modelliğe başladı ilk yıllardan bahsetti.

kate moss
Johnny Depp ile tutkulu bir aşk yaşayan ve ayrılan ünlü model Moss, Depp ile ilgili sorulara yanıt verdi. Ayrıldıktan sonra çok fazla ağladığını ve günlerinin kabuk gibi geçtiğini söyleyen güzel model “O dönemde güveneceğim kimse yoktu ve Johnny bana sahip çıktı. Ona güveniyordum ve gerçekten söyledikleri benim için çok önemliydi. Ne yapmam gerektiğini ona soruyordum. Beni koruyup kollaması çok güven vericiydi. Ayrıldığımız zaman onu kaybettiğim için çok üzüldüm günlerce ağladım. O dönem kabus gibiydi” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.