7 Kasım 2012 Çarşamba

Yılbaşı Kıyafetleri H&M,Bershka,Stradivarius ve Pull and Bear

Bu yazı 11 ay önce yayınlanmış olduğundan güncelliğini yitirmiş veya içeriğindeki bilgilerin geçerliliği kaybolmuş olabilir. Herhangi bir yanlış anlaşılmadan bu site sorumlu değildir.

İşte benim vazgeçilmez markalarım;H&M, Bershka, Stradivarius ve Pull and Bear. Alışveriş merkezlerine uğradığımda genelde bu sırayı takip ediyorum ve mutlaka aradığım kıyafetlere rastlıyorum. Hem uygun , hemde şık parçalar bulabildiğim bu mağazalar genelde aynı katta olmasıda işimi kolaylaştırıyor doğrusu:-) Yeniyıl gelirken herkezi saran kıyafet seçimi stresine az da olsa yardımım olsun istedim ve bu markalardan bir iki parça sizlere sunuyorum. İşte yılbaşı için uygun seçmece kıyafetleri…





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.