5 Kasım 2012 Pazartesi

Yüzüklerle French Manikür Yapmak Çook Kolay

Bu yazı 5 ay 2 gün önce yayınlanmış olduğundan güncelliğini yitirmiş veya içeriğindeki bilgilerin geçerliliği kaybolmuş olabilir. Herhangi bir yanlış anlaşılmadan bu site sorumlu değildir.


Yüzüklerle french manikür yapmak çook kolay , kısa sürede french manikür yapmış oluyorsunuz, fakat benim ilk denemem olduğu için bazen yüzüklerin içine oje aktı ve biraz bozulmalar oldu , kulak çubuğuna biraz aseton akıtarak temizledim , elimde 319 flormar oje vardı ondan iki kat sürdüm , fakat benim tercihim 412 flormar ojesi , onun beyazı daha hoş , hafif mavimsi , ben onu daha çok seviyorum:) Yüzük ve beyaz kalem ise Mara french manikür seti…

E birazda renkli tırnaklar fena olmaz değilmi?
































Fotoğraflar ve el modeli: Sinem Özkan Öztürk

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.