18 Nisan 2013 Perşembe

Aldım rahatladım Diyenler İçin

Ceyda sutyen denerken, ''Bunu kim giyer ki yaa!'' diye diye külot falan inceliyordum. Sonra leoparlı olan ve gördüğümde bana Yalan Dünya'da ki Zerrin'i hatırlatan gecelikle kendi kendime dalga geçerken kabinin arkasından bir kafa uzandı, arkasından elinde sutyen tutmuş bir el. Teyzenin biri ''Yitmişbeşş olsuan!'' diye diye iç çamaşırı deniyor, ama öyle bir ter içinde kalmış ki, o ter burnuma burnuma esiyor. Birden bir şeyler oldu bana, sabahtan beri Ceyda'nın sutyen denemesini garipsemeyen ben, bir an da ''Cıks, cıks cıks biz bu ter kokan kadınların denediği sutyenlerimi alıyoruz!'' diye tripten tribe girdim. Kendi kendime bi atarlandım falan ama nasıl içten içe deliriyorum. Sutyenlerimin daha önce başka göğüslerle temas etmesinin düşüncesi bile midemi kaldırıyor. Hayır bir de ben aldıktan sonra lap diye takıyorum onları, yıkayım dezenfekte edeyim umrumda olmuyor, hatta tüm sutyenleri yıkanana kadar seviyorum. Çünkü yıkandıktan sonra bok oluyor. Bir NBB'nin ki bozulmadı herhalde...

Çıktık dışarı Mango'ya girdik. Ceyda ile indirimdeki ürünleri didikliyoruz. O ara Ceyda eline kaz tüyünden bir ceket almış...

''Bebeğimmmm, biliyor musun bu orjinal kaz tüyü ve canlı canlı yoluyorlarmış tüylerini hayatta almam bunu!'' diye söyleniyor. (Bunları söylerken önüne tutmuş yakışmış mı diye bakıyor yalnız!'')

Bir yandan söyleniyor, bir yandan telaşlı telaşlı fiyatına bakıyor. Önüne tutuyor, elliyor mıncıklıyor, ceketi taciz ediyor ama diğer yandan da vicdanı el vermiyor. Sonra kendine yakışanı yapıp almadı tabii ki... 


Bense sağdaki 3.99 TL'ye düşmüş badiden aldım iki tane. Okul için iki adet açık renk tsihrte ihtiyacım vardı, o tezgahlardaki dandik bluzlara bile 5 TL dediler diye gittim bunlardan aldım. Umarım bir sorun çıkmaz. Ojeleri ise kompedandan almıştım, Happy Box çekilişi için hazırladığım kutuya eklendiler.

Oradan da çıktık, baya bir gezdik. Yemek yedik, dedikodu yaptık, ki bugün sağlam kaynattık. Hatta şöyle söyleyeyim bir aydır yapmadığım dedikoduyu bir günde yaptım bugün. Birikmiş, birikmiş patladı. Saldım gitti, oda arkadaşım uyumasaydı daha çen çen konuşurdum ama mecburiyetten susuyorum. Hatta şu an da şunları yazdığımı düşünürsek pekte sustuğum söylenemez!

Neyse 7. caddede yürürken bir mağaza ile karşılaştık. Oldukça pahalı bir yer olduğunu bildiğimiz için genelde es geçtiğimiz bir yer, ama bir indirim kokusu almıştık!


Ayakkabılar sanırım burnumun koku almada ne kadar hassas olduğunun bir ispatı! Sezonda 200 küsur TL'ye sattıkları ayakkabıyı çok uyguna aldım. Haftalığım gümledi ama olsun, yurttan yer giderim okula. Hiç!



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.