2 Nisan 2013 Salı

Örgü Şapkalar İçin Yaratıcı Bir Fikir

Örgü Şapkalar İçin Yaratıcı Bir Fikir
Örgü modelleri çok seviyorum ama malesef örgüye bir yatkınlığım yok. Eşimle daha evlenmediğimiz dönemde ona atkı örmek istedim. Model seçtim bir de örgüden çok anlıyorum ya:) İpi ve şişi temin ettim. Baş danışmanım tabiki annem:) Sağolsun beğendiğim örneği inceledi ve aynısını örnek olarak çıkardı bana. Tam da öğrettiği gibi yapsam da arada sürekli imlek atlıyordum ve hiç muntazam olmuyordu. Annemin ben yapayım ısrarlarına rağmen inat ettim. Ama tabiki sonunda annem kazandı:) Yamuk yumuk birşey vermek istemedim aşkıma:)

 Bu fonksiyonel bebek şapkasını da çok beğendim. Ama akıllandım, tabiki denemeye kalkmayacağım:) Anneme göstereyim de yapıversin bari. Bu tığ içi bebek şapkası oldukça kolay görünüyor, tabiki biraz olsun kabiliyeti olana:) Bu şapkada asıl hoşuma giden detay çiçeklerin dikişle değil düğme ile şapkaya tutturulması.


İstenilen renklerde çiçek hazırlayarak siz de örgü çocuk şapkasını birden fazla şapkaya çevirebilirsiniz. Aynı mantıkla pek çok şey yapılabilir. Ben bu fikri çok sevdim.




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.