2 Nisan 2013 Salı

Ofis Malzemerinde Online Fırsatlar

Ofis Malzemerinde Online Fırsatlar
Kendi iş yeri olan ve bir çok işini kendi halleden biri olarak ofis malzemelerine sıkça ihtiyaç duyuyorum. Yoğun tempoda çalıştığım için de pek çok alışverişimde olduğu gibi iş yerim için olan alışverişlerde de online alışverişi tercih ediyorum. Son zamanlarda tercih ettiğim online ofis malzemeleri satışı yapan ofix.com sitesinde cazip indirimleri ve uygun fiyatlı ürünleri görünce de sizinle paylaşmak istedim. Bu logo tasarımlı defteri de çok beğendim.






Ben ofix.com'dan daha çok A4 kağıdı, kalem, klasör, mürekkep gibi temel ihtiyaçlarımı sipariş etsem de bu defterde gözüm kaldığı için ilk siparişime eklemek istiyorum. Sitede ofis kırtasiye malzemeleri dışında ofis için gerekli olan pek çok şeyi bulmak mümkün.


Temizlik malzemeleri de uygun fiyatlarla ofix.com'da satışta. Kağıt dispanserileri;


Sitede pek çok üründe cazip indirimler bulunuyor.


 
Benim tercih ettiğim ve memnun kaldığım bu siteyi sizlere de tanıtmak istedim.


Sitede kredi kartlarına özel indirimler de sunuluyor.



Hepinize iyi günler, iyi alışverişler diliyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.