2 Nisan 2013 Salı

İkisi Bir Arada Tasarım Örnekleri

İkisi Bir Arada Tasarım Örnekleri
Yaratıcılık ve fonksiyonelliğin buluştuğu tasarımları çok beğeniyorum. Bana göre iyi bir tasarım farklılığı ile dikkat çekmeli ama aynı zamanda da işlevselliği ile çözüm üretebilmeli. Bu postumda benim beklentilerimi karşılayan tasarımlara yer verdim. İlk tasarımımızla başlayalım.



 Portatif ölçüleri ile her yere sığabilecek bu dolap, açıldığında ranzaya dönüşüyor. Özellikle misafiri bol olan evler için oldukça kullanışlı bir tasarım olmuş.



Bu şık boy aynası kullanışlı bir ütü masasına dönüşüyor. Ütü masasına evde bir türlü yer bulamayan benim gibi takıntılı hatunlar için ideal bir tasarım:)



Özellikle sandalye tasarımlarında çok farklı ve yaratıcı örneklere rastlamak mümkün.


Bu şık sandalye arzu edildiğinde kullanışlı bir sehpaya dönüşüyor.


Bu sandalye tasarımı ise bebeği olan anneler için tasarlanmış. Bebeğini emzirmek için ideal olan bu koltuk emzirme işlemi bittiğinde bebek için ideal bir beşiğe dönüşüyor.


Sandalyelerin kullanılmadığında gereksiz yer kaplamasından hoşlanmayanlar bu tasarım sandalyeye bayılacak. Tek sandalye görünümüne sahip bu ürün ihtiyaç durumunda doğurarak 2 adet sandalyeye dönüşüyor:)






0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.