15 Şubat 2013 Cuma

Kız tavlama teknikleri Orta Yol Hikayesi

Ortak Nokta hikayesi Kız tavlama teknikleri
Merhaba. Yine gündem değiştirecek, fantastik bir yazı ile birlikte olacağız siz sevgi kelebekleriyle. Her yazımda olduğu gibi bu yazıyla da hayatınızda farketmeden yeni açılımlar yapmış olacaksınız. Ayrıca hatırlatayım yapılan son araştırmalarda benim yazılarımı okuyanların bir çoğunun depresif belirtilerinin azaldığı hayata daha mutlu ve umutlu baktıkları ortaya çıkmış. Kısacası boşuna psikologlara torba ile para vermeyin, bu sayfaları okuyun hem de bedava. Doktora gitmek yerine üfürükçü hocaya gidenlerin mekanı blogmania. :)



Neyse gevezelik yaptık yine, konumuz çok mühim. "Ortak nokta".  Yani birini çok beğendiniz veya tanışmak istiyorsunuz ama nasıl yapacağınız hakkında bir fikriniz yok işte burada ortak noktalar önemli bir rol oynuyor. Bunlardan bahsedeceğim siz sevgili çekirgelere.

Evet, öncelikle tanışmak istediğimiz kızın ve erkeğin nelerle ilgilendiğini tespit etmemiz gerek. Profesyonel bir çekirgenin kesinlikle önce bir fizibilite etüdü yapması gerek! Aslında direkt bodoslama "seni seviyorum nerimann sensiz bir tek anım geçmiyor, sensiz yapamam" da diyebilirsiniz ama bunu pek tasvip etmiyorum. Karşı tarafı korkutabilirsiniz. Yavaş yavaş giden daha iyi oluyor, aceleye gerek yok gençler. İlk dersimizde demiştim hatırlayın sabrın sonu selamettir! Nelerle ilgilendiğini, neyi sevdiğini gözlem yoluyla tespit ettik.. Burada gözlem önemli, başkalarına sormadan kendiniz halledin, öyle sağa sola reklam olmaya da gerek yok. Kendi işinizi kendiniz görün :)

Örneğin kızımız şu tür müzikleri dinliyor, şu dizileri izliyor gibisinden şeyler. Bunlar çoğaltılabilir. Hobi diye nitelendirebileceğimiz ortak noktalar bulunmalı önceden.Bu sayede bir muhabbet açabilir, konuşmak için bahane üretebilirisiniz. Tahmin edersiniz ki işin en zor kısmı bahaneyi bulup muhabbeti açmak kısmıdır. Sonrası da zor tabii ama orasıda sizin yeteneğinize kalmış artık.

Burada tabii işin çakallığına kaçıp o ne ile ilgileniyorsa sizde onla ilgilenebilirsiniz. Bu da bir yöntem. Zaten ben de aslında ondan bahsedeceğim. Evet aynen öyle yapıyoruz. Bu zamanla ortaya çıkar diyenler çıksın hiç önemi yok, bizim amacımız kız ile tanışmak, muhabbeti kurmak ve ilerletmek. Gayet kutsal bir amaç için yapıyoruz bunu. O yüzden bu yolda yapılan her şey mübah. Caizdir, ukturk hoca olarak icazet verdim :)

Zaten zamanla kızımız sizi sevdikten sonra zaten o sizin farklı, übersonik hobilerinizi gözardı edecektir, hatta sempatik gelecektir. Ama bunu profesyonelce yapabilmeniz için kültürel altyapınızın da belli bir düzeyde olması gerekiyor, yoksa ayy ben de onu çok seviyorum dersiniz, bir soru gelir öyle kalırsınız. Yani her yoldan biraz biraz bileceksiniz, hatta tat almış olacaksınız. Misal ben her türlü müziği ara ara dinlediğim için hepsi hakkında az da olsa atıp tutabiliyorum. Her müzik akımı ile ilgili  iki-üç sanatçı biliyorum. Misal, country müzik seviyor kız, hemen yapıştırıyorsun, "evet evet çok hoş ama şu yeni nesil hani taylor swift gibiler var ya onlar çok bozdu ya, kız çok güzel ama olmuyor yani, country değil onlar:/ böyle bir havalar yani. Hoşunuza gitmeyebilir bu tavırlar ama zafere giden yolda çekilen çile kutsal biliyorsunuz. Ne pis bir adammışım ben piiii :)

Dediğim gibi amaç tanışmak onun için bir bahane bulmak. Yoksa hep sizin yaptıklarınızı yapan bir kızı bulmak çok zor olsa gerek, zaten sıkıcı da olur. Ayrıca neden bir rockçı kızdan mahrum kalsın siz ferdi sever, orhan baba sever çekirgeler. İzin vermemm!!! Daha önceki derslerimizde gördüğünüz taktikleri de uygulayarak, sevimli bir profil çizip kızın size sempati ile bakmasını sağladıktan sonra salın gitsin, hiç önemi yok. Bir gün orhan bir gün ferdi dinleyin ver gelsin. Hatta zamanla göreceksiniz kızımız da sevecek sizin yaptığınız şeyleri :) Tabii tanıştıktan sonra arada yaşanan kısım sizin yeteneğinize kalmış, zaten doğuştan bir yeteneksizseniz istersen kızla gerçekten 100'de 100 uyumun olsun her konuda yine olmaz.

Allah utandırmasın :) 

Not: Bu arada blogumuza yeni bir arkadaşımız daha katıldı. Taaa Amsterdam'lardan buldum da getirdim. Öyle naif, öyle şirin bir insan ki kendisi, benim düzeysiz ve ipe sapa gelmez yazılarımın yanında bir güneş gibi parlayacak. Farklı bir tat, blog dünyasının derinliklerinden buldum :)





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.