15 Şubat 2013 Cuma

Neden Blog Yazan Kizlar Bekar Açaba

Blog yazan kızlar neden "hep" bekar ve yalnız?
Merhaba sevgili Şirince'liler. Hepiniz kıyamet dolu dakikalar yaşadınız, çeşitli çapsız espriler, komiklikler yaptınız durdunuz, eminim hepiniz çok pişman oldunuz. "Ben öyle bir insan mıyım" deyip kendinizi aklamaya çalışıyorusunuz şu an ama üzgünüm, evet öyle bir insansınız, "maya dağdan kalkan kazlaarr" nedir ayıp! Neyse bunları unutalım, konumuza odaklanalım. En az mayalar kadar önemli bir konu bu soruya yıllardır bir cevap arıyorum ama hala bulamadım, bildiğin bir lanet gibi bir şey blog dünyasının üzerine çöken. Uykularımı bölüyor, neden neden diye ağlıyor halde buluyorum kendimi bazen. Peki beni bu hallere düşüren durum nedir?


Blog yazan kızlar neden "hep" bekar, niye evlen(e)miyorlar?

2008 yılından beri blog yazarım, okurum. Bildiğim blog yazarlarının bir çoğu kızlardan oluştuğundan, geçen gün şöyle bir baktım, hepsi bekar. Hiç mi evli olmaz derken bir kaç tane buldum. Ama bir kaç tane. Özellikle geçmişten beri 3-4 yılı aşkın bir süredir blog yazan kızlara baktığımda hepsinin bekar olması beni şaşkınlıklara sürükledi (aaa sen de mi Neriman, seni görmeyen gözler kör olsun) aynı zamanda çok üzdü. Yaşları da almış başını gitmiş bazılarının. Sorun kimde bizim kızlarda mı yoksa erkek annelerinde mi? Bir de bir çoğu yalnız, hani bir sevgilisi falan da yok. Yani bir süre boyunca yine bekar olmaları garanti gibi. Bu konuyu tartışalım istiyorum öhöömm.

Yolu bir şekilde bloglardan geçmiş, (moda ve yemek blog yazarları kapsam dışı)  yazan, okuyan özellikle kişisel blog yazarı kızların hep bekar olması bence sosyolojik açıdan incelenesi bir durum. Hani insan cevap da bulamıyor ama bir takım teorilerim mevcut bu konuda ailenizin hocası ukturk hoca olarak.

Teoriler:

- Harbi kızlardan oluşuyor. Böyle canım cicim değiller bir çoğu, ciciş hiç değiller. Daha önce de demiştim delikanlı kızlar genelde blog yazıyor. Bir çoğu yaldır yaldır, çekinmeden yazıyorlar, eminim normal yaşantılarında da böyleler. Bu da kolay kız seven erkekleri onlardan uzaklaştırabiliyor sanırım. En sevdiğimden aslında benim ama işte herkes benim gibi kadir kıymet bilmiyor annem :(

- Çapkınlar. Bir çoğu çapkın evet. Uzun yıllardır yaptığım araştırmalarda bunu tespit ettim. Bu konuda çeşitli tespitlerim mevcut. Yakışıklıyı 10 km öteden tespit ediyorlar. Hatta şimdi bu biraz yamuk ama 5 sene sonra bildiğin Brad Pitt olur bu diye geleceğe yatırım yapanları da mevcut. Korkuyoruz :(

- Beğenmiyorlar. Hemen bir kulp bulabilme yetenekleri bir dünya harikası.
"Ayy yaa bu çocuk çok iyi melek gibi ama fazla yakışıklı olmaz"
"Burnu da yamuk mu ne?"
"Çok cimri yaa"
"Çantama uymadı olmaz, kırmızısı yok mu"
"Soyadını beğenmedim, ismimle güzel durmadı. 'Neriman Kopgelgünahlarından'
 - Evlenmek için yaşamıyorlar. Elbet bir gün onlarda evlenmek çoluk çocuğa karışmak istiyor ama acelesi de yok düşüncesi içindeler. Hani bazı kızlar vardır ya evlenmek tek hayat gayeleri olan, onlardan değiller. Hayattaki öncelikleri çok daha farklı kızlar bunlar. Aman da aman, nereye kadar nereye kadar!

-  Zengin koca arıyorlar ve daha bulamadılar ve o yüzden de daha evlen(e)mediler, bekliyorlar. Daha çok mu bekleyecekler yoksa yakında gazetelerden okuyacak mıyız bakalım. "Blog yazarı Neriman muhteşem bir düğün ile Paris'de evlendi. Çift nikahın ardından Maldivler'e uçtu."

- 2023'ü hedefliyorlar! Fotoğaftan da göreceğiniz üzere iktidar partisinin 2023 vizyonu arasında evlenmeyen blog yazarı kızları evlendirmek de var. Haydi kızlar nikah masasına projesini bu yıla kadar tüm blog dünyasına yayma hedefleri bulunmaktaymış.(aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere) Başbakanımızı bu kutlu projesinden dolayı canı gönüden destekliyorum. Haydi kızlar önce nikaha sonra 2023'e! Çok geç olabilir, bir daha düşünün!


Ya işte böyle. Bunlar benim teorilerim tabii. Blog yazarı kızlarımızın "hala" evlenmeme sebeplerini de öğrenmek isteriz. Aşağı yukarı saydığım sebepler gibidir de neyse öhömm :) Bu şarkı da size gelsin canımmm :) http://www.youtube.com/watch?v=_DWChogg2o4

xoxo ukturk'o hoca.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.