15 Şubat 2013 Cuma

Sizce 2013 Yılında Nasıl ideal bir kız oluruz

Nasıl "ideal kız" olunur ? | ukturk hoca anlatıyor...
Merhaba. Mübarek ramazan ayında "hepimiz" (ben daha çok) biraz daha fazla sevap points kazanalım diye uğraşıp duruyoruz. Ramazan bitsin yine eksiler haneye yazılmaya başlar. O yüzden ne kadar çok artı o kadar çok iyi. Özellikle benim için. Evet daha fazla "points" için bugün daha evlenmemiş, körpe, genç ve evde kalmasına böyle ramak kalmış kızlarımız için "Nasıl ideal kız olunur" isimli yazıyı yazacağım. Yıllardır her türlüsünü tecrübe eden bu ukturk abiniz sizlere yol gösterecek erkeklerin kalbine giden yolda. Amca demeyin depresyona giriyorum. Abi yeterli. Evet, maddeler halinde açıklıyoruz.


1. Ağır olmak, seçici olmak, hanım hanımcık olmak!

Ne demiş atalar adın çıkacağına canın çıksın! Şimdi bazısı çıkacak istediğimle çıkarım istediğimle gezerim kime ne? diye. Tabii ama seçici olmak kaydıyla. Fazla hoppa olmamak gerek. Hanım olun hanım. Sonra hep duyuyorum ya ben niye yalnızım niye hep ben terkediliyorum. Çok normal. Bir sene erdal bakkalın çırağı ile diğer senede nuri bakkalın çırağı ile çıkılmaz, kaos olur ters mıknatıslanma yapar! Ne kadar hanımsın o kadar idealsin erkeğin gözünde. Bu akıldan çıkarılmamalı. Zaman zaman da olsa hanım hanımcık pozları unutulmamalı! :P Nokta atışı yapmalısınız kızlar Necati ile Rıza ile vakit geçirmeyin Kaan gibi biri varsa. (isimler temsilidir)

2. Fazla para harcamamak, azla yetinmeyi bilmek!

Evet müsrif olmamalı. Erkeklerin en sevmediği kız tipi ocak batıran cinsten kızlar. Bu daha evlenmeden böyleyse evlendikten sonra babamdan kalma yalı bile gider düşüncesine kapılabilir erkek. Çok da haklı. "Ayy bunu da layım bu da çok güzel şunun da şu rengi yok ben de, bu da şu çantamla harika olur, bizim ayten'de gördüm ben de alayım" havaları hiç hoş havalar değil. Üşütür hasta olursunuz havalara dikkat. İdeal kız elindeki ile yetinmeyi bilmeli çok para harcamamalıdır. Canlarım onlar benim her nerede yaşıyorlarsa artık, hepsini kucaklıyorum buradan öhömm :)

3. Sevgi ve şefkat dolu olmalı, iyi yemek yapabilmeli!

Kalbi sevgi ve şefkat dolu kız ne güzel kızdır - (MS.2011 Mr.Ukturk) Evet ünlü düşünürün de dediği gibi sevgi ve şefkat ile kaplı bür yürek her türlü kalbi çalabilir. Misal benimkini çalar. Hapsolurum onda! Hem ileride anne olacağı için kız, erkekte içinde bu kız iyi anne olur bu kadar şefkatli bir yürek çocuğuna da iyi göz kulak olur düşüncesinin oluşturur. Tabii bunu da ideal erkek düşünür böyle yaa :) Şefkatli kızımız zaten bu sevginisini yemek yaparken de yansıtacağında yemeği de güzel olur, elleri öpülür. Adam eşinin elinden şöyle güzel bir yemek yiyemedikten sonra ne yapsın öyle işi. Çok önemli çok öyle yumurta ile makarna ile olmaz, en azından bir mantı yapabilmeli :)

4. Fazla sorgulayıcı, paranoyak olmamalı!

- Alo neredin Necati?
+ İşteyim aşkitom çalışıyorum.
- Arkadan bir kız sesi mi geliyoe neee?
+ Bizim stajyer kızlar aşkitomm çalışıyoruz.
- Ayy körolasın Necati beni stajyerlerle mi aldatıyorsun bari müdür falan bulsaydın, ayy bayilicimmm!
+ Hadi ya bilsem bekar finans müdürü vardı bizim ehehhe!
- Boyun devrilsin Necati!!!

Yukardaki örneği okudunuz. Fazla sorgulayıcılık. Neredesin, ne yaptın, kim var yanında tarzında sürekli imtihana çeken kızlar ideal olmayı bırakın düşmanımın bile başına vermesin. Hayat kalitesini düşürüyorlar bildiğiniz. Bir de bunun devamı olan paranoyaklık var. Sürekli aldatıldığını düşünür kızımız. Erkek bir mebzeye kadar dayanacak sonra of lan seninle mi uğraşacağım manyak diye terkedecektir. Soralım tabii nerede ne bok yiyor ama abartmayalım, dozunu kaçırmayalım :)

5. Test sever olmamalı!

Testten kastım sürekli bir oyun peşinde olmak. Erkek arkadaşını denemek için çeşitli testlere, oyunlara başvurmak hiç güzel bir şey değil. Bakalım bakacak mı diye kız ayarlamalar falan mesela. Bu nasıl bir manyaklıktır bilemiyorum. Veya sorular sormak vasıtasyla sevgisini ölçmeye çalışmak veya veya dergilerde çıkan "erkek arkadaşınız sizi ne kadar çok seviyor" testini uygulamak ve sonuç hüsran çıkınca ağlayıp zırlamak beni hiç sevmiyoooosun Necati tripleri atmak. Erkek bu durumda zamanla uzaklaşır zaten. İdeal kız bunlara başvurmaz, test insanı değildir. Hanımdır, akıllıdır test ile işi olmaz :)
*
İşte ideal kız böyle olunur. Yukardakilerin hepsi olmasa da 3-4 tanesine sahip bir kız, ideal kızdır. Ayy ben bunların hiç birine sahip değilim diyenler hiç bir şey için geç değil. Sizin için BlogMania Külliyesi çatısı altında Finduilas Ella ve Bidost hocalarımız nasıl ideal kız olunur dersi vereceklerdir. Kursumuz ücretsiz olup hediyelerinizi bekleriz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.